در دیدار وزیر ارتباطات با نماینده ولی فقیه در تبریز تاکید شد؛
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سبک و منش وی در ارتباط نزدیک با مردم، این نوع رفتار مردمی را برای مسوولان ضروری و تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۷۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 02 August 2019

 به گزارش تابناک تبریز، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم سفر خود به استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کرد.
وی در این دیدار صمیمی با بیان خاطراتی از نوع برخورد مردم، به منش و رفتار امام جمعه تبریز اشاره کرد و افزود: شیوه و منش شما مردمی و جوان پسند است و من نیز این شیوه را دوست دارم.
آذری جهرمی عمل به این شیوه مردمی را سخت ولی لازم دانست و گفت: یک برخورد مناسب کوچک می تواند تاثیر بزرگی در جامعه داشته باشد.
وی در این دیدار صمیمی اصل هدایت مردم را نیز به این شیوه درست عنوان کرد و افزود: مردم با رفتار شما متوجه تفاوت میان رفتار نمایشی و واقعیت رفتار مردمی می شوند و این موضوع تاثیر بسیاری دارد.
وزیر ارتباطات در بخش دیگری از این دیدار گزارش مختصری از برنامه آینده این وزارتخانه برای توسعه مناطق محروم ارائه کرد و گفت: برای توسعه ارتباطات در روستاها و مناطق محروم استان آذربایجان شرقی ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری و حدود ۲۰۰ دکل مخابراتی و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از برنامه ویژه ای برای توسعه ارتباطات در شهرهای اهر و کلیبر خبر داد.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: برنامه داریم بخشی از ساختمان پست تبریز را برای استفاده جوانان استارت آپی این استان تجهیز کنیم و در اختیار آنان قرار دهیم تا دستکم چند صد نفر از جوانان از ظرفیت های اشتغالزایی استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار به حضور و فعالیت آذری جهرمی در فضای مجازی اشاره و این حضور را باعث ارتباط بهتر با مردم عنوان کرد.
وی با ذکر خاطراتی از ارتباط نزدیک با جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این کار امکان دارد سخت باشد ولی تاثیرگذاری آن زیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار