مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
شفاف‌سازی از اولویت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، گفت: مدیران تابعه در برنامه‌ها و مأموریت‌های خود به شفاف‌سازی که یکی از استراتژی‌های شخص وزیر است، توجه کنند.
کد خبر: ۷۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله شیرخانی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان، اظهار کرد: باید در اتاقی شیشه‌ای کار کنیم تا همه بتوانند ما را مشاهده کنند.

وی، با بیان اینکه شورای هماهنگی استان‌ها، حضور قدرتمند و اثربخش در برنامه‌های وزارتخانه دارندف تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های دستگاه‌های تابعه استان در دیدار با نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای مدیران، ارائه می‌شود.

شیرخانی  با اشاره به اینکه شفاف‌سازی از اولویت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: همه مدیران در استان در اتاقی شیشه‌ای مشغول به کار هستند و جامعه هدف و مردم اعمال و رفتار آن‌ها را می‌بینند و بر آن‌ها نظارت می‌کنند و تمام خدماتی که ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، با اشاره به اینکه مردم باید مأموریت‌های ما را لمس کنند، ابراز کرد: ایفای درست مأموریت‌ها، نیازمند یک نگاه خردمندانه است که امور استان‌ها می‌تواند نیروی محرکه‌ای برای مأموریت‌های وزارت باشد.

وی، یاد‌آور شد: با توجه به تکثر و تنوع مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوعی دولت به‌حساب می‌آید و پاسخ‌گویی مدیران جامعه را به سمت پاسخ‌گویی سوق خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار