نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: پردیس و بومهن چشم ورودی تهران است و آبادانی این منطقه به آرامش تهران بزرگ کمک شایانی می‌ کند.
کد خبر: ۷۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد علی وکیلی صبح چهارشنبه با حضور در جمع مسئولان ارشد شهرستان پردیس طی سخنانی اظهار داشت: طرح مسکن مهر این منطقه با اشکالاتی همراه بود که اصلاح این اشکالات و ادامه طرح، علی رقم برخی بی مهری ها کارآمدی دولت را نشان می دهد.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی حضور شخصی من در کمیسیون تلفیق در ۲ سال از ۳ سال گذشته برای رفع گره این موضوع بوده است و خرسند هستیم که اتفاقات مثبت و خوبی در این راستا رقم خورده است.

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مترو در این شهر تصریح‌ کرد: ۲ میلیارد یورو برای توسعه حمل و نقل مترو در کلان شهر تهران و شهرهای حومه ای در نظر گرفته شده است که از این منبع می توان به طور بهینه تری استفاده کرد تا عملیات مترو این منطقه که توقع بجا و به حق مردم خونگرم این دیار است سرعت بیشتری به خود گیرد.

وکیلی با بیان این که اگر اولویت های مناطق را به درستی تشخیص داده و برای آن برنامه ریزی مدون و اجرایی داشته باشیم باعث رضایتمندی می شود،گفت: پردیس و بومهن چشم ورودی تهران است و رشد، توسعه و آبادانی این منطقه کمک شایانی به آرامش تهران بزرگ می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار