رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سرقت‌های مسلحانه در بانک‌های خراسان رضوی به صفر رسیده است.
کد خبر: ۷۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 29 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ محمد بوستانی گفت: بیشترین سرقت‌های مسلحانه در خراسان رضوی طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ گزارش شده، بنابراین، کنترل این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت که در این راستا به منظور ارتقای ضریب امنیت بانک‌ها بسته حفاظتی، امنیتی توسط پلیس تدوین و اجرا شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با اجرای بسته حفاظتی امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم با بهره‌گیری از توان مؤسسات خدمات حفاظتی مراقبتی و به کار گیری نگهبانان مسلح از سال ۱۳۹۴ تاکنون شیب تند کاهش سرقت‌های مسلحانه و به صفر رسیدن آنها را در این استان شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون طی نشست‌ها و برپایی جلسات و پیگیری‌های انجام شده بین دستگاه قضائی و پلیس پیشگیری، بانک‌ها ملزم به اجرای «بسته حفاظتی امنیتی» شدند.

 

بوستانی بیان کرد: بسته حفاظتی امنیتی که حکم پیشگیری را دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، چراکه استفاده از ظرفیت مؤسسات و به کار گیری نگهبانان مسلح نقش مهمی در کاهش این‌گونه سرقت‌ها داشته است.

 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طرح نگهبانان مسلح و استفاده از توان مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در نهادها و واحدهای صنفی که نیاز به امنیت بیشتر همچون بانک‌ها صندوق‌های قرضالحسنه و طلافروشی‌ها توصیه اکید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار