کد خبر: ۷۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 28 July 2019

طی مراسمی در روز ششم از هفته ملی مهارت و کارآفرینی که با عنوان «مهارت؛ سربازان، اقتدار ملی» مزین شده است،

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در راستای توسعه آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه  تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ رضا گرزین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طرح توانمندسازی سربازان وظیفه در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال از طریق تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در دستور کار آموزش فنی و حرفه‌ای است.

این مقام مسوول بیان داشت: با توجه به ماهیت خدمت سربازی و ساختار آن، دوران خدمت سربازی بستر مناسبی جهت ارائه آموزش های مفید و بازار محور به این سرمایه های انسانی است تا پس از پایان خدمت، وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اذعان داشت: در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی که در جامعه وجود دارد فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای می تواند نقش مهمی در ایجاد خود باوری سربازان و کمک به اقتصاد کشور ایفا کند.

مدیرکل نمونه استان تهران ادامه داد: با نیازسنجی آموزشی می توان آموزش ها را هدفمند کرده تا جوانان پس از دوران خدمت مقدس سربازی جذب بازار کار شوند و کیفیت زندگی خود را افزایش دهند.

مدیرکل نمونه استان تهران در پایان خاطر نشان ساخت:  سربازان نیروی های مسلح در زمان پایان دوره خدمت مقدس وظیفه، علاوه بر اخذ کارت پایان خدمت، کارت مهارت را نیز دریافت می کنند.
شایان ذکر است آیین تجلیل از مهارت آموختگان برتر نیروی های مسلح با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ... برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار