معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد مطرح کرد
معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد از احداث 12 ماهه پروژه 75 متری رضویه خبر داد. 
کد خبر: ۷۶۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 27 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، خلیل ا... کاظمی با بیان این مطلب در مراسم آغاز عملیات بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه 75 متری رضویه که در میدان اروند واقع در بولوار مفتح شرقی برگزار شد، اظهار کرد: اینگونه به نظر می رسید که فعالیت های عمرانی پروژه 75 متری رضویه از 20 سال پیش آغاز شده باشد. در حالیکه پایه های پلی که احداث شده، نشان از قدمت اجرای پروژه به مدت 35 سال می دهد و خداوند را شاکریم که این توفیق را داد در  سالی که تاکید بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال است، کلنگ اجرای این پروژه بر زمین می خورد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 600 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی نقدی در بودجه سال 98 شهرداری در نظر گرفته شده، افزود: همچنین 1000 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری تعریف شده است که از آن جمله می توان به احداث پروژه پارکینگ همت، وحدت، پل چراغچی و بولوار نمایشگاه در آینده نزدیک اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پروژه 75 متری رضوی در محدوده محروم و کم برخوردار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این پروژه می تواند مسیر دسترسی اساسی به شهرستان زیارتی میامی ایجاد کند. همچنین از بار ترافیکی به روستای مهدی آباد، بولوار مفتح، شهرک شهید رجایی و باهنر کاسته می شود.

کاظمی با بیان اینکه 2 کیلومتر از پروژه زیرسازی شده، گفت: اما در عین حال در 8 کیلومتر از مسیر هیچ فعالیتی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح در پروژه، اظهار کرد: برای دسترسی 2 روستای اطراف نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد عنوان کرد: بالغ بر 34 میلیارد تومان پیش بینی اعتبار پروژه است و مدت زمان اجرای این پروژه 12 ماه در نظر گرفته شده است.

کاظمی با اشاره به نصب روز شمار در محل پروژه، گفت: نمودی از اتفاقات مبارک و مدیریت واحد در بین مدیران استانی در حال شکل گیری است و امید است پس از این، فعالیت های اجرایی جاده حسن آباد کلید بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار