استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛
استاندار خراسان رضوی گفت: ترامپ فکر می‌کرد که اگر به کشور فشار اقتصادی وارد کند مردم ایران سست می‌شوند اما نمی‌دانست که مدیران اقتصادی ایران آنقدر توانمند هستند که اوضاع را مدیریت کنند.
کد خبر: ۷۶۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 25 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی‌رضا رزم حسینی در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوص خراسان رضوی در اتاق بازرگانی، ضمن بیان اینکه هیچکس مخالف پرداختن مالیات نیست بلکه عدالت مالیاتی  مدنظر است، گفت: چه در سطح ملی  و چه در سطح استان مالیات باید بر اساس عدالت باشد.

 

استاندار خراسان رضوی افزود: ضمن اینکه همه قوانین مربوطه باید رعایت شود ما هم در این  شرایط سخت بخش خصوصی را تنها نگذاشته و به این فعالین اقتصادی کمک می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ترامپ فکر می‌کرد که اگر به کشور فشار اقتصادی وارد کند مردم ایران سست می‌شوند اما نمی‌دانست که مدیران اقتصادی ایران آنقدر توانمند هستند که اوضاع را مدیریت کنند.

 

رزم حسینی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی با وجود اینکه درخواست‌هایی برای تجمع داشتیم اما مردم هوشمند هستند و در این شرایط با دشمن همراه  نمی‌شوند هر چند که گلایه‌های به‌حق اقتصادی هم دارند.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از مشکلات استان در حال حل شدن است، گفت: اینکه سازمان مالیاتی کشور در موضوع پدیده صددرصد همراهی کرد موضوع مهمی بود و من مطمئنم این شرکت بعد از اعلام رأی دادگاه دوران خوبی را طی می‌کند و سهامداران به‌حق و حقوق خود می‌رسند.

 

وی عنوان کرد: در حوزه اخذ مالیات اصل بر برائت است مگر اینکه خلاف آن پیدا شود این تفکر اگر حاکم باشد در کنار هوشمندسازی می‌تواند مؤثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار