دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه گفت: به منظور ارایه خدمات قضایی فوری در محل و در راستای تسهیل در فرایند اعزام زائرین حج تمتع ۹۸ از فرودگاه کرمانشاه، دادیار ویژه دادسرا در فرودگاه مستقر می‌باشد.
کد خبر: ۷۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 23 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، محمد حسین صادقی با اشاره به آغاز اعزام زائرین حج تمتع ۹۸ استان از ۳۰ تیر اظهارکرد: ۱۱۵۰ زائر از استان‌های کرمانشاه، ایلام و همدان از روز گذشته تاکنون در قالب چهار پرواز از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به حج تمتع ۹۸ اعزام شده اند.

وی افزود: ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه دوشنبه پنجمین پرواز برای اعزام زائرین باقی مانده از این فرودگاه انجام خواهد گرفت.

دادستان کرمانشاه گفت: میز خدمت دادسرا به منظور تسریع و تسهیل در روند اعزام وجلوگیری از وقفه. تاخیر یا بازماندن زایرین عزیز ازاین سفر معنوی به سبب طرح موضوعات قضایی یا همراه داشتن اقلام ممنوعه با استقرار یک دادیار ویژه در فرودگاه راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: اگر زائری به واسطه حمل برخی از اقلام ممنوعه‌ای که لیست آن قبلاً به اطلاع ایشان رسیده و یا به همراه داشتن ارز بیشتر از میزان مقررشده حین بازرسی در فرودگاه تحت پیگرد واقع شود. حسب مورد در همان محل اتخاذ تصمیم قضایی خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: درنتیجه آموزش‌ها و اقدامات پیشگیرانه وتاکیدات انجام شده ازسوی مدیریت محترم حج و زیارت استان ومدیران کاروان‌ها و رعایت مراتب ازسوی زوار ارجمند. بحمدالله موردی نداشته ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار