رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد؛
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در صورت ادامه فعالیت‌های تخریبی، با مردم و نخبگان شهر برای طرح اهداف پشت پرده، وارد گفت‌وگو می‌شویم و اهداف پشت پرده و اسرار این موضوع را بیان می‌کنیم.
کد خبر: ۷۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 22 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، شصت‌ و‌ ششمین جلسه علنی اسلامی شهر مشهد، ظهر امروز به ریاست محمدرضا حیدری در  سالن جلسات علنی ساختمان شورای شهر مشهد تشکیل شد.

 

رئیس شورای شهر مشهد ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو، گفت: جمعه این هفته، روز زیارتی امام رضا(ع) است که در فرهنگ و آموزه‌های دینی ما مورد ویژه‌ای است، به همکارانم در حوزه حمل و نقل شهری یادآوری می‌کنم برای این روز زیارتی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

 

محمد رضا حیدری ادامه داد: همچنین در این روز زیارتی، مناسبت اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب را به امامت آیت‌الله طالقانی داریم، مرحوم طالقانی به عنوان مفسر قرآن و یک مبارز، بر موضوع شوراها و مشارکت دادن همه مردم در تصمیم گیری‌ها توجه ویژه‌ای داشت و سبک و سیاق خاص طالقانی در مواجهه با مخالفان نکته مهمی بوده که لازم است به آن توجه شود، متقاعدسازی به جای اجبار از نکات محوری ایشان در مواجهه با مخالفان بود.

 

وی با بیان اینکه روز شنبه ۵ مرداد، مصادف با سالروز عملیات مرصاد است، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه ۶ مرداد ماه روز ملی ترویج کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، کارآفرینی و کسب و کارهای نوین در شرایط فعلی از راهکارهای مناسب برای این شرایط خاص اقتصادی است و رویکرد مدیریت شهری در حمایت از کسب و کارهای نوین و استارتاپ‌ها واضح و مشخص است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به حاشیه‌هایی که برای برخی از اعضای شورای شهر ایجاد شده گفت: طی روزهای اخیر برخی افراد که انسجام شورای شهر پنجم، برنامه‌های راهبردی و موفقیت مدیریت شهری در اداره شهر را برنمی‌تابند به جای اقدامات حمایتی به ابزارهای ناصواب برای تخریب متمسک شده‌اند.

 

حیدری ادامه داد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم آگاه بودیم که ممکن است عناصر رقابتی مشکلاتی ایجاد کنند، اما برای توسعه شهر از تقابل با آن‌ها پرهیز شد و حتی گاهی سکوت کردیم، مردم صاحبان اصلی شهر و بهترین قضاوت‌کنندگان درباره عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در صورت ادامه فعالیت‌های تخریبی، با مردم و نخبگان شهر برای طرح اهداف پشت پرده، وارد گفت‌وگو می‌شویم و اهداف پشت پرده و اسرار این موضوع را بیان می‌کنیم.

 

حیدری با اشاره به اینکه ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم، اما بهره‌جویی از مبانی ماکیاولیستی با ارزش‌های انسانی و اخلاقی در تقابل است، اظهار کرد: نقد و برخورد منصفانه موجب رشد و توسعه شهر می‌شود و از این موضوع استقبال می‌کنیم، اما عده‌ای با استفاده از روش‌های ماکیاولیستی و مخالف با مبانی انسانی و اخلاقی سعی دارند در روند توسعه شهر اختلال ایجاد کنند، ما از عناصر تاثیرگذار و بزرگان شهر توقع داریم اجازه ندهند عده‌ای با رفتارهای ناصواب فضای تعاملی شهر را بر هم زنند، چراکه برهم زدن فضای تعاملی شهر به ضرر مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار