7روز کامل کاری تیم 65 نفره جهادی در نیشابور،
رئیس کمیته امداد نیشابور گفت: گروه جهادی خدمات پیشگیری و درمانی دندانپزشکی با همکاری بسیج دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز در بخش میان جلگه شهرستان نیشابور مستقر شده و به منظور ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند شروع به کار می کند.
کد خبر: ۷۶۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 21 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، هادی محمدیان با اشاره به اینکه این دوره، اولین دوره اردوهای جهادی در تابستان 98 است، افزود: این برنامه به مدت هفت روز و با حضور 65 امداد یارجهادگر اجرا می شود.

وی بیان کرد: جهادگران شرکت کننده در این اردو شامل اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان دوره تخصص، فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره عمومی دندانپزشکی هستند.

محمدیان با اعلام اینکه آغاز به کار این اردوی جهادی از امروز 30 تیرماه شروع می شود، ادامه داد: تیم پزشکی در اردوی جهادی تا 5 مرداد با بهره گیری از 18 یونیت و به صورت همزمان در سه منطقه فدیشه، قاسم آباد و عشق آباد فعالیت می کنند.

 

وی با عنوان اینکه جامعه هدف این گروه جهادی را افرادِ با رده سنی ۶ تا ۳۵ سال و بیشتر از افراد تحت حمایت کمیته امداد هستند، اعلام کرد: برآورد ریالی این خدمات ، بیش از ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

رئیس کمیته امداد نیشابور با اشاره به اینکه در بخش میان جلگه 3 دهستان و 76 روستا وجود دارد، افزود: از هزار و 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد، 700 مددجو مورد معاینه قرار می گیرند و در صورت نیاز خدمات درمانی دندانپزشکی برایشان انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار