یک طلبه ناهی از منکر، توسط چند تن از اراذل و اوباش در مشکین‌دشت کرج مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ضاربان پس از درگیری، از محل متواری شدند.
کد خبر: ۷۶۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 20 July 2019

 

 

تابناک / در البرز، نیمه شب پنجشنبه ۲۷ تیرماه یک طلبه حوزه علمیه امام رضا (ع) توسط چند تن از اراذل و اوباش در مشکین‌دشت کرج مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

«امیر دهقان حسن‌زاده» طلبه سطح یک حوزه علمیه که با صحنه رفتار‌های نامتعارف چند پسر و دختر که حالت عادی نداشته‌اند، مواجه می‌شود، تلاش می‌کند تا با تذکر لسانی آن‌ها را متوجه اشتباهشان کند.

این طلبه در گفتگو با خبرنگار فارس در البرز در تشریح این واقعه گفت: حوالی ساعت ۲۳ در میدان خوشنام مشکین‌دشت مقابل یک بستنی‌فروشی ۶ پسر و سه دختر با شرایط و پوشش نامناسب در حال رفتار‌ها و شوخی‌های نامتعارف بودند و من سعی کردم با احترام از آن‌ها بخواهم با توجه به حضور خانواده‌ها در آن محل، رفتار خود را کنترل کنند.

وی افزود: این تذکر من، با واکنش تند یکی از پسران که حالت عادی نداشت، مواجه شد و با پرتاب کردن صندلی به سمت من درگیری را آغاز کردند و با چوب و قمه به شدت سر، پهلو و کمرم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دهقان بیان کرد: پس از درگیری، مصدوم و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدم و درمان‌های اولیه، بخیه سر و سونوگرافی داخلی از من صورت گرفت؛ وضعیت جسمانی من رو به بهبود است و امروز از بیمارستان مرخص شدم.

گفتنی است، به روایت شاهدان عینی ماجرا، ضاربان پس از درگیری با طلبه ناهی از منکر، با مشاهده اعتراض مردم اقدام به عربده‌کشی و فحاشی نسبت به اهالی حاضر در محل حادثه کرده و از محل متواری شده اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار