امام جمعه شيراز بيان كرد: اگر بنا است فردي براي مسئوليتي انتخاب شود بايد دقت كرد كه آن كار به شايسته ترين فرد واگذار شود. آيت الله دژكام افزود:بايد مسئوليت ها و امور را به افراد توانمند واگذار كرد، اينكه فلاني توسط فلان كس معرفي و سفارش شده بايد تمام شود، بايد مسئوليت ها بر اساس توانمندي، تعهد و تخصص افراد به آنها واگذار شود.
کد خبر: ۷۶۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 19 July 2019

تتبناک فارس به نقل ار ایرنا:آيت الله لطف الله دژكام در خطبه هاي نماز جمعه شيراز، با اشاره به انتصاب رئيس قوه قضائيه از سوي رهبر معظم انقلاب افزود: در بيانيه گام دوم انقلاب كه از سوي معظم له تبيين شده، ايشان بر لزوم اجراي عدالت در جامعه تاكيد كرده اند و دستگاه قضايي را به دستگاه عدالت تعبير كرده اند.
وي ادامه داد: دستگاه عدالت بايد در گام دوم انقلاب به دنبال شايسته سالاري در كشور باشد و تحقق اين مهم بايد به عنوان نخستين نقش اين مجموعه از سوي رئيس اين قوه در دوره جديد با جديت دنبال شود.
امام جمعه شيراز بيان كرد: اگر بنا است فردي براي مسئوليتي انتخاب شود بايد دقت كرد كه آن كار به شايسته ترين فرد واگذار شود.
آيت الله دژكام افزود:بايد مسئوليت ها و امور را به افراد توانمند واگذار كرد، اينكه فلاني توسط فلان كس معرفي و سفارش شده بايد تمام شود، بايد مسئوليت ها بر اساس توانمندي، تعهد و تخصص افراد به آنها واگذار شود.
وي گفت: بايد عرصه براي فعاليت و خدمت افراد سالم و پاك دامن در جامعه فراهم شود و در مقابل جلو فعاليت افرادي كه به عدالت و اعتماد جامعه لطمه وارد مي كنند گرفته شود.
نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با صدور بيانيه دوم انقلاب وظيفه خود را به شكل حكيمانه و دقيق انجام دادند و در ادامه بايد همه مجموعه ها و مسئولان در كنار مردم در جهت تحقق اين مهم اقدام كنند.
همچنين پيكر پاك و مطهر شهيد محمد باقري از شهداي مدافع حرم نيز پس از اقامه نماز با حضور نمازگزاران و اقشار و گروه هاي مختلف مردم شهيد پرور از حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشييع و در گلزار شهداي شيراز به خاك سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار