کد خبر: ۷۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 19 July 2019

دکتر مسعود سلطانی فر در ابلاغی جمشید تقی زاده را به سمت معاونت امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم تقی زاده آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها منصوب می شوید.
امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف و وظایف محوله باهمکاری سایر معاونت ها، ادارات کل ستادی، استانی و روسای فدراسیون های ورزشی موفق و موید باشید.»
جمشید تقی زاده پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی کشور ،معاون مجلس ،حقوقی وامور استان ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری و رياست هيات مديره این صندوق را برعهده داشته است. در کارنامه مديريتی وی همچنین سوابقی از مدیریت کلان اقتصادي، شهري و ورزشي ، روسای فدراسیونهای ژیمناستیک و بولینگ و بیلیارد کشور همچون شهردار تبريز و ميانه و مديرکل تربيت بدني استان هاي تهران و آذربايجان شرقي به چشم می خورد.
تلاش خستگی ناپذیر و رایزنی های فراوانی جمشید تقی زاده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان مدیرعاملی صندوق بازنشستگی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان موجب محبوبیت چشمگیر وی در میان بازنشستگان کشوری شده است. برقراری بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و همچنین راه اندازی سامانه هوش تجاری (BI) صندوق بازنشستگی کشوری از دیگر خدمات تقی زاده به بازنشستگان کشوری در دوران تصدی این سمت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار