وزیر تعاون خبر داد؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته ۸ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال از سوی خیرین به حساب بهزیستی واریز شد، که این میزان نسبت به سال قبل از آن ۱۸ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۶۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 18 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمد شریعتمداری در اختتامیه همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در مشهد گفت: برآورد اولیه برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان کشور ۱۲۵ هزار میلیارد ریال است که البته با احتساب افزایش اخیر قیمت‌ها این میزان افزایش هم یافته است.

وی ادامه داد: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال از این میزان اختصاص یافته است، اما تا تامین کامل اعتبار مورد نیاز راه زیادی داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پارسال هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال از سوی خیرین به حساب بهزیستی واریز شده است که این میزان نسبت به سال قبل از آن ۱۸ درصد رشد دارد و امسال نیز پیش بینی می‌شود میزان کمک خیرین به این سازمان به ۱۱ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

شریعتمداری افزود: بی تردید نیازمند کمک خیرین برای حل مشکلات معلولان هستیم و امروز در وزارت تعاون، سازمان بهزیستی و سازمان‌های حمایتی گوش شنوا برای شنیدن وجود دارد و وظیفه ما برداشتن سنگ از پیش پای خیرین و کمک به آن‌ها برای انجام کار خیر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت سازمان بهزیستی تا کنون ۱۱۰ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی تحویل شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۵ هزار واحد مسکونی در دولت تدبیر و امید به مددجویان بهزیستی تحویل شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۰ هزار مستمری بگیر بهزیستی هم شناسایی شده اند که امکان ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی را نداشتند و اخیراً امکان لازم فراهم شد تا این شمار نیز یارانه نقدی خود را دریافت کنند.

شریعتمداری افزود: امروز برای یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی با رعایت بعد خانوار مستمری ماهیانه واریز می‌شود که تا پیش از این صرفاً برای فرد معلول این خانوار‌ها واریز می‌ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار