مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برای تربیت مدیران کارآمد و کادرسازی برای انقلاب اسلامی باید گام‌های اساسی برداشته شود زیرا این امر، نیاز اساسی امروز و آینده ایران است.
کد خبر: ۷۶۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 18 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی  افزود: وظیفه امروز مدیران نظام کادرسازی در طراز انقلاب اسلامی است و این موضوع باید در دانشگاه‌ها و حتی مدارس نیز پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کارآمد می‌توانند گام دوم انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نباید فقط به صورت تئوری مورد توجه باشد و وظیفه همگان به ویژه مدیران، عملی کردن این بیانیه در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: جزیره‌ای عمل نکردن و اتحاد در برابر دشمن از وظایف مدیران و رسانه‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی است و باید از ظرفیت فضای مجازی برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه می توان ذلت و خواری آمریکا را در مواجهه با ملت بزرگ ایران شاهد بود، اظهار داشت: این امر نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تمام دسیسه های شیطانی دشمنان است.

حجت الاسلام سرایی، یکی از سیاست های فعلی آمریکا را بازسازی قدرت از طریق ابزارهای سازمان ملل و حقوق بشر و همچنین تثبیت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: فرسایش غیرمستقیم جمهوری اسلامی ایران و درگیری در دنیای اسلام و اداره و مدیریت کردن گروه های تروریستی از دیگر سیاست های آمریکا در منطقه است که باید در مقابل همه این موارد هوشیار باشیم.

وی افزود: ایران اسلامی با عنایت الهی و رهبری مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند و بازنده همه این توطئه ها نظام سلطه خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب در نخستین روزهای ورود به چهل و یکمین سال حیات انقلاب اسلامی، بیانیه مهمی تحت عنوان گام دوم صادر فرموده و وظایف همه بخش ها را برای توسعه در این گام مهم ابراز فرمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار