مدیرکل بنیاد استان قزوین:
باید در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران که به فرموده حضرت امام(س) چشم و چراغ ملت هستند، از هیچ کوششی دریغ نکرده و در صورت اهمال و کم‌کاری در صدد جبران آن برآییم.
کد خبر: ۷۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 18 July 2019

تعلل در ارایه خدمت، موجب خسارت به ایثارگران است

به گزارش تابناک قزوین غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد که در بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا برگزار شد، گفت: ایران با تدبیر مسوولین ارشد نظام، در راستانی برخورد منطقی با خروج آمریکا از برجام و عدم توانایی اروپا در تامین خواسته‌های کشور، خروج تدریجی از تعهدات برجام را با نگرش همه جانبه آغاز کرده که این رفتار خارج از چهارچوب و غیرمنطقی آمریکا و پاسخ منطقی ایران باعث شکل‌گیری اجماع بین‌المللی در حمایت از ایران شده است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر با همدلی و اتحاد مردم و مسوولین و توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، اتفاقات خوبی در حال وقوع است که امیدواریم بتوانیم از این شرایط حساس نیز همچون گذشته عبور کنیم.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه تعلل در ارایه خدمت به ایثارگران موجب خسارت به آنان می‌شود، گفت: باید در خدمت رسانی به این قشر معظم که به فرموده حضرت امام(س) چشم و چراغ ملت هستند، از هیچ کوششی دریغ نکرده و در صورت اهمال و کم‌کاری در صدد جبران آن برآییم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با توجه به ارزش زمان و هزینه‌های بالای رفت و آمد، درخواست‌های ایثارگران در بنیاد شهرستان‌ها پیگیری و پاسخ داده شده و در صورت نیاز با برقراری تماس تلفنی مشکلاتشان از طریق اداره کل رسیدگی شود.

این مسوول با تاکید بر اجرای طرح سپاس، گفت: طرح سپاس فقط رفتن به منزل خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دیدار با آنان نیست بلکه موارد اجرایی دیگری مانند تماس تلفنی، برگزاری مددکاری گروهی و غیره دارد که مغفول مانده‌اند و باید تلاش کرد تا دوباره این موارد احیا شوند.
گفتنی است: در این جلسه اعضا در رابطه با پیگیری جذب وام‌های مسکن معرفی شده ایثارگران، به صفر رساندن درخواست‌های معوق در سامانه سجایا، پیگیری فاکتورهای درمانی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و تشویق دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر کردند.

تهیه بسته فیزیکی اطلاع‌رسانی خدمات، دیدار از ایثارگران ساکن در خارج از محل پرونده، تعویض سنگ مزار شهید تازه تفحص شده اکبر مهدی‌زاده، پیگیری حل مشکل اشتغال ایثارگران با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار