مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان:
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در حوزه کنترل ترافیک و پارکینگ وقتی برای تلف کردن و ریسک نداریم و کارها باید سریع انجام شود.
کد خبر: ۷۶۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 16 July 2019

رضا نجاتی در جلسه ستاد اربعین خوزستان اظهار کرد: با هماهنگی بین کشور ایران و عراق، ویزا برای اربعین امسال حذف شده که گامی رو به جلو برای افزایش تعداد زائران و مشارکت همه مردم در این همایش مذهبی معنوی است.

وی یادآور شد: روز جمعه گذشته بازدیدی همراه با استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی، حمل‌ونقل و سپاه پاسداران داشتیم، هرچند پروژه‌های راه در حال انجام است اما انتقاداتی وجود دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: راه و شهرسازی وعده داده که زمان باقیمانده را در نظر داشته باشد تا پروژه راه‌های منتهی به چذابه را زودتر تحویل دهند.

نجاتی عنوان کرد: سیل و آبگرفتگی جاده‌ها باعث کند شدن اجرای پروژه‌ها در مسیر مواکب و پارکینگ‌ها شده بود که بعد از خروج آب اجرایی شدن آنها از سر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف پارکینگ یکی از مصوبات جلسه روز جمعه گذشته بود، اضافه کرد: در حوزه ترافیک و پارکینگ وقتی برای اتلاف کردن و ریسک نداریم، بنابراین پیمانکار باید از حسن خلق کاری قبلی برخوردار باشد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پایان با تأکید بر اینکه حذف ویزای کشور عراق تنها خاص ایام اربعین است، گفت: زائران توجه داشته باشند برای عزیمت به عراق تنها ویزا حذف شده و همراه داشتن پاسپورت الزامی است.

منبع: مهر
برچسب ها: اربعین ، مرز شلمچه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار