معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان عنوان کرد؛
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از پیش‌بینی افزایش حضور زائران اربعین حسینی در مرزهای خروجی کشور با استفاده از خودروهای شخصی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 17 July 2019

حبیب اله آصفی در جلسه ستاد اربعین خوزستان اظهار کرد: مردم استان خوزستان در پذیرایی از زائران اربعین خوش درخشیدند.

وی افزود: بنا بر اعلام ستاد مرکزی اربعین حسینی، امسال استقبال به‌خصوص خودروهای شخصی بسیار زیاد خواهد بود و اعلام نیاز به توسعه پارکینگ به تهران ابلاغ شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: اعلام نیاز به امکانات و تجهیزات باید به‌صورت کامل از فرمانداری‌ها اعلام شود که اقدامات لازم را برای تأمین انجام دهیم.

آصفی خبر داد: امسال عزیمت استان‌های مختلف میان مرزهای مختلف تقسیم‌بندی شده و حتی برای کنترل ترافیک نیز جاده‌های بین استانی را برای تردد آنها تا رسیدن به مرز تعیین کرده‌اند.

وی عنوان کرد: اعضای ستاد مرکزی بر به‌کارگیری حسینیه‌ها و اماکن عمومی تأکید بسیاری دارند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در پایان گفت: همچنین محور قرار گرفتن برخی شهرها از جمله اندیمشک به دلیل ظرفیت ریل راه‌آهن جزو تأکیدات برای تردد زائران است.

فرماندار دشت آزادگان نیز در این جلسه بیان کرد: اکثر گزارش‌های اعلامی در این ستاد انجام نشده و تقاضا دارم که بر اساس برنامه زمان‌بندی کارها و پروژه‌ها انجام شود.

سیلاوی افزود: زائران اربعین باید گذرنامه همراه داشته باشند ولی ویزای عراق در این ایام لغو شده است.

وی عنوان کرد: استان‌های معین هم نباید تنها نامشان باشد بلکه باید کار هم انجام بدهند؛ بنابراین منتظر اعلام برنامه‌ریزی دقیق آنها بدای انجام امور مختلف هستیم.

کد خبر 4668500
منبع: مهر
برچسب ها: مرز شلمچه ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار