متاسفانه در دو تصادف امروز مازندران هجده تن کشته و مصدوم شدند . در یک مورد در تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان دختر سکتبالیست سبب مصدومیت ۱۴ نفر در مسیر نوشهر - نور شد و در تصادفی دیگر در تنکابن منجر به کشته و مصدوم شدن چهار نفر گردید.
کد خبر: ۷۶۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 16 July 2019

 به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه در دو تصادف امروز مازندران نوزده تن کشته و مصدوم شدند . در یک مورد در تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان دختر سکتبالیست سبب مصدومیت ۱۴ نفر در مسیر نوشهر - نور شد و در تصادفی دیگر در تنکابن منجر به کشته و مصدوم شدن چهار نفر شد .

تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان مسابقه بستکبال

 بر اساس این گزارش، زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه حادثه تصادف مینی بوس شامگاه امروز به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد افزود: بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس نوشهر، صلاح الدین کلاً، نور، رویان و هلال احمر سی سنگان به محل حادثه واقع در در صلاح الدین کلا-چلندر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه ١۴ نفر که همگی دختر با سن ۱۰ تا ۱۵ سال بودند مصدوم و پس از اقدامات اولیه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) نور منتقل شدند.

اشکپور ادامه داد: براساس آخرین گزارش در این حادثه خوشبختانه مصدومی با حال وخیم اعلام نشد.

چهار کشته و مصدوم در تصادف تنکابن

در ضمن رییس جمعیت هلال احمر تنکابن از یک کشته و سه مصدوم تصادف صبح امروز در این شهرستان خبر داد.

جواد دیلم صالحی در گفت وگو یی از تصادف مرگبار در محور روستای سلیمان آباد این شهرستان خبر داد و گفت: تصادف خودروی پیکان با سواری ۲۰۶ در روستای سلیمان آباد منجر به کشته شدن راننده خودروی پیکان و مصدومیت ماشین ۲۰۶ شد.

وی با اشاره به اینکه ساعت وقوع حادثه ۸ و ۲۰ صبح بوده است، تصریح کرد: در این حادثه سید نادر میربابایی راننده میانسال خودروی پیکان به علت شدت برخورد در صحنه تصادف فوت کرد و سایر مصدومان حادثه توسط اورژانس و پرسنل امداد و نجات شهرستان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

صالحی خاطرنشان کرد: مصدومان یک نوجوان ۷ ساله، یک فرد ۳۷ ساله و یک بانوی جوان بودند که ۲ تن از آنان توسط هلال احمر و یک تن توسط اورژانس به مراکز درمانی جهت مداوا انتقال پیدا کردند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار