الهام اکبری در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات گلف استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گلف از سابقه کمتری نسبت به رشته‌های ورزشی دیگر در استان برخوردار است، گفت: استان ما بیش از ۲۰۰ ورزشکار در رشته گلف دارد.
کد خبر: ۷۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 16 July 2019

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: گلف از جمله رشته‌های ورزشی است که در مقایسه با بسیاری از ورزش‌های فعال در استان کرمانشاه از قدمت و سابقه کمی برخوردار است، اما تمام تلاش و انگیزه مجموعه هیات گلف استان این است که به زودی این رشته بتواند در رده رشته‌های مدال آور ورزش کرمانشاه قرار بگیرد و در رده بندی فدراسیون نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات گلف استان افزود: استان کرمانشاه بیش از ۲۰۰ ورزشکار در رشته گلف دارد که زیر نظر هیات و در رشته‌های مختلف گلف، مینی گلف، بهکاپ و و ودبال فعالیت می‌کنند.

اکبری با اشاره به موفقیت کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی در اولین دوره جشنواره المپیاد استعدادیابی کشور، اظهار داشت: در المپیاد استعدادیابی گلف دختران استان کرمانشاه، با معرفی دو ورزشکار و در بخش پسران یک ورزشکار، توانست جایگاه خوبی را کسب نماید.

وی تصریح کرد: برگزاری این نوع المپیاد‌های ورزشی با هدف توسعه، رویکرد عدالت محوری، جذب، کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود استان‌ها و پشتوانه‌سازی و تقویت تیم‌های ملی برای حضوری قدرتمند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی صورت می‌گیرد.

الهام اکبری در ادامه بیان کرد: سعی ما این است از سنین پایه، رشته ورزشی گلف را آموزش دهیم و علاقمندانی که در دوره‌های آموزشی این رشته شرکت می‌کنند، ابتدا از دانش و فنون حرفه‌ای این رشته برخوردار شده و بعد وارد بخش قهرمانی آن شوند، در همین راستا برنامه‌های متنوعی را در هیات گلف پیش بینی کرده ایم تا شاهد توسعه چشمگیر ورزش گلف در استان باشیم و به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به این رشته ورزشی شاد و مفرح، یک دوره کارگاه آموزشی گلف در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این دوره آموزشی در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد، افزود: طبق پیش بینی‌های هیات گلف استان این دوره جهت آموزش ۸۰ نفر از علاقمندان به رشته گلف در رده‌های سنی ۱۳-۱۸ سال و به صورت تئوری و عملی در سطح استان برگزار می‌گردد که مدرسین این دوره آموزشی از مدرسین بین المللی اعزامی از سوی فدراسیون گلف کشور خواهند بود و به روزترین اطلاعات، آموزش‌ها و قوانین گلف را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند.

رئیس هیات گلف استان ضمن اشاره به اینکه به تمامی نفرات شرکت کننده در این دوره آموزشی از سوی هیات گلف گواهینامه اعطا خواهد شد یاد آوری کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به هیات گلف استان کرمانشاه و یا تماس با شماره ۸۲۱۴۵۰۰-۰۸۳ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف هیات گلف استان کرمانشاه توسعه رشته‌های ورزشی زیر مجموعه گلف شامل: مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت در سطح مدارس است که بی شک علاقمندی دانش آموزان به گلف مقدمات استقبال خانواده‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار