مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به توسعه فیبرنوری در استان گفت: این طرح در قالب پروژه F.T.T.H انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 15 July 2019

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی چنگیز نوری ، با اشاره به اینکه امسال توسعه بسترهای فیبرنوری در سطح استان در دستور کار  مخابرات استان قرار دارد اظهار کرد: این طرح در قالب پروژه F.T.T.H انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت‌های توسعه فیبر نوری در منازل، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی فراهم شده تا از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

نوری افزود: هم اکنون یک هزار و 700 نفر در سطح استان از اینترنت پرسرعت فیبرنوری در قالب ftth استفاده کرده و نرخ استفاده از آن نیز تفاوتی با ADSL ندارد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی از توسعه تلفن ثابت در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هم اکنون تعداد یک میلیون شماره تلفن ثابت در سطح استان فعال بوده و 235 هزار مشترک از اینترنت پرسرعت مخابرات استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سه و نیم میلیون مشترک همراه اول در سطح استان وجود دارد بیان کرد: با توجه به اینکه در سطح شهر مرتفع‌سازی‌ها در حال گسترش است به همین سبب نقاط کور ایجاد شده و در برخی اوقات سبب ضعف در دسترسی تلفن همراه می‌شود.

نوری در ادامه اظهار کرد: هم اکنون شرکت مخابرات استان در حال ساماندهی نیروی انسانی براساس شایستگی و دانش است و در این رابطه، دو نفر از بانوان نیز در پست‌های مدیریتی به کار گرفته شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار