معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی گفت: بسترسازی‌های لازم در راستای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 15 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، بی‌بی‌کوکب موسوی در جلسه کانون زنان بازرگان خراسان رضوی، اظهار داشت: استاندار خراسان رضوی طرح مثلث اقتصادی استان را با هدف عبور از بروکراسی گسترده اداری، قوانین دست و پاگیر و جلب مشارکت عمومی در مسیر توسعه، به مرحله اجرا درآورده و معتقدیم که در این مدل کاری تمام ارکان حاکمیت در کنار یکدیگر جمع شده و با همراهی و همگرایی به دنبال تحقق اتفاقی جدید در حوزه کسب و کار و قوانین مخل آن هستند.

وی افزود: متاسفانه تمام فعالیت‌های اقتصادی متصل به دولت است و برای همین نتوانسته‌ایم کاری از پیش ببریم و با تحقق اهداف و برنامه‌های تدوینی  بسترسازی‌های لازم در راستای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان فراهم می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این الگو از مردم و برای مردم است و با نگاه حمایتی به سمت توسعه منطقه پیش می‌رویم، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی فعالیت‌ها صورت گرفت که مقطعی بودند، اما الگوی مثلث توسعه با برنامه‌ریزی خوب می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق ملی معرفی شود.

موسوی با اشاره به اینکه بانوان فعالیت خوبی در زمینه تولید و فعالیت‌های اقتصادی دارند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات حال حاضر بانوان ما عرضه محصولات تولیدی آنان است و در مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی نگاهی ویژه به زنان توانمند استان شده است.

وی تاکید کرد: شرکت‌های تعاونی در زمینه رونق تولید و اشتغال نقش و جایگاهی مهم و ویژه دارند و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در تلاش هستیم که مشکلات این حوزه را حل نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار