در نشست خبری شهردار یاسوج مطرح شد:
عصر روز گذشته شهردار یاسوج نشستی خبری با اصحاب رسانه داشت تا در این نشست هم به بیان عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش بپردازد و هم ناگفته هایی از مدیریت بر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران بگوید .
کد خبر: ۷۶۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵ 15 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر روز گذشته شهردار یاسوج نشستی خبری با اصحاب رسانه داشت تا در این نشست هم به بیان عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش بپردازد و هم ناگفته هایی از مدیریت بر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران بگوید .
بهره‌برداری از ۶۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی شهرداری یاسوج
شهردار یاسوج گفت: در یک سال و سه ماهی که در شهرداری یاسوج در حال خدمت است ۶۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار یاسوج به اقدامات شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و گفت:  در همین دوره کاری ۲۲ ماهه حوادث زیادی را در شهر یاسوج شاهد بودیم که بر عملکرد ما تاثیر داشت مثل سیل زلزله و سیل که تهدیداتی را به همراه داشت اما  همکاران ما در سیل که تهدیدی بود خاطرات خوبی را در اذهان مردم و مسافران به یادگار گذاشتند.
وی عنوان کرد: در جلسات مرکزی سازمان شهرداری‌هنر شهرداری‌ها پرداختن به حقوق جاری است اما با توجه به تحریم‌های ظالمانه شهرداری نه تنها از پس هزینه برآمد بلکه توانست منشا کارهای مختلفی در حوزه فرهنگی، عمرانی و مدیریت شهری بودیم.
این مسوول عنوان کرد: در سال ۹۸  با مشارکت همکاران توانستیم به نهضت‌ها جامعه عمل بپوشانیم و گام‌هایی در حوزه زیرساختی و فرهنگی برداریم.
 
راه اندازی نهضت ها / کارگاه عمرانی شدن یاسوج / یاسوجی ها تیم دار می شوند / چمن های فضای سبز که گربه را موش می کنند! + فیلم

یاسوج کارگاه عمرانی
مقدم با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی تحت عنوان یاسوج کارگاه عمرانی داریم،گفت: مهمترین آن  پروژه‌ اتصال پل مهریان به پل سوم بشار است که امروز ۲۸ سال از آن می‌گذرد که در حال حاضر ۸۰ درصد توافقات و آزادسازی آن انجام شده است که امیدواریم در آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم.
این مسوول با اشاره به هزینه‌کرد ۴۲ میلیارد تومان اعتبار در پروژه‌های شهرداری یاسوج در سال ۹۷ گفت: ۸ میلیارد در حوزه آسفالت هزینه شده و یکصد هزار متر مربع اسفالت صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: در سه ماهه سال جاری ۲۵ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید که در شهر یاسوج چندین اکیپ آسفالت را انجام می‌دهند و وقفه‌ای در نهضت آسفالت انجام نشده که آسفالت بسیار با کیفیتی است.
مقدم با اشاره به اینکه در سال‌های قبل شهروندان معبر سالمی را شاهد نبودند،گفت: ۵ هزار متر مربع پیاده‌روی در حال انجام است و ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع جدول‌گذاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۱۱۵ متر مربع به فضای سرویس بهداشتی اضافه شده، افزود: در یک سال و سه ماه حداقل ۶۷ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید که امیدواریم در سال جاری بیش از یکصد میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری برسد.
شهرداری یاسوج یک تیم تاسیس می کند
شهردار یاسوج از راه اندازی تیم فوتبال و باشگاه فرهنگی _ ورزشی شهرداری یاسوج خبرداد.
 "نستهن مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تیم فوتبال در صورت فراهم شدن شرایط راه اندازی می شود، گفت: راه اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک مطالبه از سوی  شهروندان بخصوص جوانان است.
وی اظهارکرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاسیس می شود البته با این نگاه که فدارسیون فوتبال به ما کمک کند.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: مذاکراتی با تیم های خوبی برای خرید تیم از لیگ دسته یک و دو فوتبال کشور داشته ایم که درصورت قطعی شدن اطلاع رسانی می شود و می خواهیم از صفر شروع کنیم.
مقدم تصریح کرد: در دنیا ورزش فوتبال حرف اول را می زند که روی آوردن به ورزش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد و از مسئولان استانی انتظار کمک و حمایت داریم و با همکاری بخش خصوصی بعنوان اسپانسر به این امر بپردازیم.
راه اندازی سامانه پایش تصویری
شهردار یاسوج همچنین از هدفگذاری راه اندازی سامانه پایش تصویری در شهر یاسوج خبر داد.
نستهن مقدم ، افزود: زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیل قرار داشته و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.
مقدم تصریح کرد: طرح جامع ترافیک مرکز استان در مرحله اولیه و آماری تکمیل شده و برای تصویب به شورای ترافیک استان ارسال می‌شود.
مقدم با بیان اینکه شهرداری یاسوج اجرای طرح‌های مختلفی را در سال ۹۸ عملیاتی کرد، بیان داشت: امروز ۲۸ سال از مصوبه پروژه ۴۵ متری می‌گذرد و گام اصلی در ایجاد پروژه، ایجاد توافق با شهروندان بوده و اقدامات مناسبی با تحقق فعل خواستن اجرایی شد.
وی ابراز داشت: تحقق ۱۷۰ هزار متر مربع آسفالت، از دیگر خروجی‌های حوزه بهسازی معابر است.
مقدم از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پل چهارم بشار اشاره کرد و گفت: همچنین فازهای دیگر این پروژه با اتصال به مناطق سروک عملیاتی خواهد شد.
وی روان سازی ترافیک را از جمله خروجی‌های این مهم دانست.
مقدم با تاکید بر اجرای کارهای با کیفیت در حوزه فضای سبز، بیان داشت: با توجه به ضرورت ارتقای ظرفیت‌ها، ۱۵ هکتار اصلاح چمن در فضای سبز مرکز استان اجرایی شد.
شهردار یاسوج ارتقای المان‌های شهری و فضا سازی ها را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.
مقدم با بیان اینکه طی ۲۲ ماه گذشته وقوع حوادثی در مرکز استان را داشتیم، اظهار کرد: وقوع زلزله و سیلاب از جمله حوادثی است که با تلاش شبانه روزی تیم‌های امدادی و خدماتی، تلاش‌هایی برای بازگشت شرایط به وضعیت عادی و جلوگیری از بروز خسارت‌های این حوادث اجرایی شد.
مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر در مرکز استان، اظهار داشت: تعامل دستگاهی بسیار مناسبی در برگزاری این جشنواره شکل گرفت و آماده سازی فضا نیز به شکل مطلوبی عملیاتی شد.
انتقاد جالب شهردار یاسوج :چمن های فضای سبز که گربه را موش می کنند!
در این نشست شهردار یاسوج از برخی دغدغه های خود در شهر یاسوج هم سخن گفت  از جمله برخی انتقادات به بحث چمن کاری در فضای سبز پارک ها ، عدم همکاری برخی شهروندان با شهرداری در نگهداری زیرساخت ها و ...
شهردار یاسوج از سرقت برخی تجهیزات اماکن رفاهی هم ابراز نگرانی کرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی بخش تاج ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
یاسوج پایتخت دست اندازیها وچاله وچوله ها وآسفالتهای غیر استاندارد که نه قیر استاندارد نه ماسه شسته استاندارد هست می باشد شهری مراز عکس شهدا وبلوارهای بدون گل ولی خارو علف هرز ورودی شهر یاسوج از هر چهار طرف هنانند ورودی به دارالرحمه ها وقبرستانها هست ورودی شیراز کجا یاسوج کجا یک دست انداز در شیراز وجود ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار