کد خبر: ۷۶۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 14 July 2019
دشمنان نظام را با وحدت و انسجام مأیوس کنیم

بجنورد- رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دشمنان نظام را با وحدت و انسجام مأیوس کنیم.

محمود واعظی در دیدار با فعالان سیاسی خراسان شمالی، بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی در جامعه تأکید و اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان ملت ایران با توطئه‌های مختلف و اعمال تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی و به راه انداختن جنگ تبلیغاتی و روانی به دنبال ضربه زدن به ملت و نظام هستند تنها با انسجام و وحدت و کنار گذاشتن اختلافات است که می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و آنها را مایوس کنیم.

واعظی با تأکید بر شعار دولت تدبیر و امید و داشتن عملکرد فراجناحی و پیگیری شعار اعتدال در برنامه‌های خود، افزود: رئیس جمهور به دنبال تقویت این فرهنگ بود که افراد باید بتوانند با دیدگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر برای ساختن و توسعه و پیشرفت کشور کار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت‌ها و تبلیغات و شعارهای انتخاباتی مختص زمان انتخابات است و بعد از پایان انتخابات همه باید دست به دست همه داده و برای ساختن کشور کار و تلاش کنند، گفت: امسال انتخابات مهمی پیش رو داریم و همه باید برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تلاش همه جانبه به همراه کنار گذاشتن اختلاف نظرها و اختلاف دیدگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق اهداف نظام را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: برای آینده کشور، نظام و استان باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار