شهردار خوی گفت : ثبت نام تیم های نوجوانان برای حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات آغاز شد .
کد خبر: ۷۶۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 13 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : ثبت نام پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی در راستای افزایش نشاط برای نوجوانان خوئی و افزایش نشاط بازیهای محلات آغاز شده است.

شهردار خوی افزود : تیم های مختلف محلات شهر خوی و دانش آموزی می توانند تا ۳۰ تیرماه برای ثبت نام اقدام نمایند.

اکبرزاده اضافه نمود : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته ثبت نام تیم ها از مورخه ۱۵ الی ۳۰ تیرماه در هیئت فوتبال، باشگاه کارگران، و مدیریت فرهنگی شهرداری برای پسران و مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری برای ثبت نام تیم های دختران انجام می شود.

وی گفت: در برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال محلات، هلال احمر، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، هلال احمر نیز همکاری داشته و قطعا تلاش می شود تا تابستانی خاطر انگیز برای نونهالان و نوجوانان خوئی رقم بخورد.

شهردار خوی تاکید کرد: مسابقات پنجمین دوره فوتبال محلات خوی در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود که مسابقات دختران در زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری و مسابقات پسران در زمین چمن مصنوعی پارک سلامت انجام می شود.

شهردار خوی گفت: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی ابتدای مردادماه سال جاری برگزار می شود و پس از برگزاری مسابقات مذکور طی یک ماه به تیم های برتر مسابقات به همراه تیم برگزیده اخلاق جوایز نقدی اهدا می شود.

اکبرزاده خاطرنشان کرد : گروه های سنی زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال برای پسران و بدون محدودیت سنی برای دختران در نظر گرفته شده و امیدواریم امسال بیش از سال های گذشته شاهد حضور تیم های دختران در این رشته ورزشی مهیج باشیم.

اکبرزاده تاکید کرد : تیم های محلات دارای ۱۰ نفر شامل ۹ بازیکن و یک نفر سرپرست می باشند.
وی همچنین با اشاره به روند پرباری مسابقات و استقبال از سوی تیم های محلات در سال گذشته افزود : بیش از ۶۵۰ کودک و نوجوان خویی طی دوره قبلی مسابقات فوتبال محلات در این رویداد بزرگ فوتبالی شهر خوی به بازی پرداختند و قطعا تلاش می کنیم امسال نیز زمینه حضور تیم های بیشتر و ایجاد فضای مفرح ورزشی برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان شهر خوی در تابستان امسال فراهم شود.

گفتنی است : پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی در راستای توسعه ورزش و سلامت جسمی نوجوانان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار