تابناک / سوالی که باید از نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان پرسید این است آیا جناب فرماندار جدید الورود ! تا به حال به صورت جدی به شهر رودبنه ورود کرده است؟ و علت عدم بازخواست شورای شهر و شهردار رودبنه در خصوص ضعف عملکردی این تیم مدیریت شهری از جانب ایشان چیست؟
کد خبر: ۷۶۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 11 July 2019

تابناک / سوالی که باید از نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان پرسید این است آیا جناب فرماندار جدید الورود ! تا به حال به صورت جدی به شهر رودبنه ورود کرده است؟ و علت عدم بازخواست شورای شهر و شهردار رودبنه در خصوص ضعف عملکردی این تیم مدیریت شهری از جانب ایشان چیست؟

 

رودبته 436x400 - شهرداری رودبنه در اغمای چند ساله ! / در این شهر چه خبر است ؟

رودبَنه یکی از شهرهای کوچک استان گیلان در شمال ایران است.

این شهر با جمعیت ۳۳۴۶ نفر (برآورد ۱۳۹۰ خ) در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان قرار دارد .

در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر ، لیست ائتلافی که متشکل از جمع معتمدین و افراد سرشناس منطقه بود ، با حمایت مردمی توانست ۴ کرسی از ۵ کرسی شورای شهر رودبنه را به خود اختصاص دهد .

با روی کار آمدن این شورا در حالی که انتظار می رفت با تغییر شهرداری که در دو دوره ی پیاپی با حمایت برخی از همین معتمدین محلی ، مدیریت شهرداری رودبنه را بر عهده داشت ، تغییراتی اساسی در روند خدمات رسانی و زیباسازی معابر عمومی و بافت فرسوده شهری بوجود آید، اما شورای دوره پنجم نیز طی اقدامی عجیب ! در همان روز تعیین ریاست این پارلمان کوچک شهری ، سومین دور شهرداری این فرد با رای اکثریتی خود را رقم زدند.

گزارش های مردمی رسیده از این شهر مورد غفلت واقع شده از سوی مسئولین امر ، خبرنگار ما را بر آن داشت تا با حضور میدانی خود گزارشی تصویری از آنچه سهل انگاری ، بی تدبیری و ضعف مجموعه مدیریت شهری در رودبنه می گذرد به رشته تصویر و تحریر درآورد .

نکته قابل توجه این است که وقتی شهرداری رودبنه با این حجم عظیم از کم و کاستی هایی که اعتراض جدی شهروندان را به همراه داشته در اغمای کامل بسر می برد ، علت حمایت اعضاء شورای اسلامی شهر از شهردار چیست؟

آیا تا به امروز پروژه عمرانی قابل به عرضی توسط شهرداری این شهر صورت گرفته است؟

آیا شورای شهر رودبنه از پروژه های عمرانی صورت گرفته توسط این شهرداری رضایت دارد؟

آیا تاکنون هیچگونه اعتراضی نسبت به نحوه مدیریت این فرد در شهرداری رودبنه صورت گرفته است؟

این در حالیست که به گزارش مردم محلی ، لیست ائتلافی شورای شهر رودبنه پس از اینکه با رای قاطع مردمی انتخاب شد، انتظار می رفت گامی در جهت حرکت مثبت و روند رو به رشد و تعالی این شهر برداشته شود اما آنچه در کوچه ، خیابان ، پارک ، پیاده رو‌ و میدان اصلی این شهر دیده می شود ، چیزی جز غفلت شورا از مطالبه گری در خصوص عملکرد این شهردار جوان به ذهن نمی آید .

سوالی که باید از نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان پرسید این است آیا جناب فرماندار جدید الورود ! تا به حال به صورت جدی به شهر رودبنه ورود کرده است؟ و علت عدم بازخواست شورای شهر و شهردار رودبنه در خصوص ضعف عملکردی این تیم مدیریت شهری از جانب ایشان چیست؟

از طرف دیگر آیا با این وجود می توان امیدوار بود لیست ائتلاف مجدد اعضاء این شورا با وجود این شهردار و این مدیریت شهری از هم گسیخته و ناهماهنگ ، بار دیگر در معرض رای عموم ، از انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا سربلند بیرون آید یا شاید با مواجه شدن در برابر مطالبات مردمی این فرصت باقیمانده را با تغییری نو ! جبران مافات می نماید؟

گفتنی است تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم ، به زودی به بررسی مسائل و معضلات دیگری که شهرداری رودبنه را با چالشی جدی و دشوار مواجه کرده است پرده بر می دارد.

 

گیل و دیلم/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار