برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران زیر پوشش این نهاد که به علت فوت یا طلاق والدین، سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۷۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 09 July 2019

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران زیر پوشش این نهاد که به علت فوت یا طلاق والدین، سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.
 پرویز سرایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۵۰ درصد از مددجویان شهرستان رامسر به دلیل فوت، ۳۸ درصد به علت از کارافتادگی، چهار درصد به دلیل بیماری سرپرست و مابقی به دلیل مسائلی مانند طلاق و زندانی زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال به ۱۳۰ نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش ۲۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان پرداخت شده است، گفت: 48 درصد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در رامسر شهری و ۵۲ درصد از آنان ساکن در مناطق روستایی هستند.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) رامسر بیان کرد: این نهاد برای توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت به آن‌ها خدمات مختلفی مانند فرهنگی، درمانی و عمرانی ارائه می‌دهد.

وی گفت: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران زیر پوشش این نهاد که به علت فوت یا طلاق والدین، سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.

سرایی تاکید کرد: افرادی که از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند، بلافاصله در اولویت تسهیلات اشتغال کمیته امداد قرار گرفته و با نظارت پیوسته این نهاد به خودکفایی می‌رسند.

رئیس کمیته امداد رامسر در پایان یادآور شد: هزار و ۲۲۷ خانوار در رامسر کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار