امام جمعه ایلام :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: امریکا و متحدانش در برابر مقاومت ملت ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
کد خبر: ۷۵۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 06 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ها و توطئه های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت محکوم به شکست است.

وی با ذکر اقدام های آمریکا برای برهم زدن وحدت جهان اسلام ونیز تهدید و تحریم ایران خاطرنشان کرد: آمریکا در تمام اقدام هایخود در برابر ایران بازنده اصلی بوده و امروز در مقابل ایران با سرافکندگی ملتسمانه انتظار و درخواست مذاکره بدون پیش شرط را دارد.

خطیب جمعه ایلام شکست آمریکا در منطقه را حتمی دانست و یادآور شد: در تقابل اراده‌ها این اراده ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری است که در این تقابل پیروز میدان و سرافراز در تاریخ است.

امام جمعه شهر ایلام با ذکر اینکه در شرایطی کنونی انقلاب و نظام با کمک خداوند متعال شعارها را تحقق داده و رو به پیشرفت است، خدای دهکده جهانی (آمریکا) رو به نابودی است تاکید کرد: بنابراین ملت و مسوولان باید بیشتر از گذشته به ارزش‌های انقلاب پایبند باشند.

وی بر لزوم حفظ حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: افراد باتقوا چشمانشان را از چیزهایی که خداوند منع کرده فرو برده زیرا امنیت اجتماعی افراد با مقوله نگاه کردن، پوشش و حجاب ارتباط دارد.

وی افزود: حجاب زمینه‌ساز امنیت فردی و جامعه است و این مقوله همواره از ضروریات دین اسلام به‌شمار می‌رود، اگر چنانچه پوشش مناسب باشد زمینه نگاه‌های آلوده نیز کاسته می‌شود و فردی که نگاهش را کنترل کند قلبش به آرامش خواهد رسید

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: خداوند در آیات قرآن کریم به مردان و زنان توصیه کرده در نگاه و گفتار عفت داشته باشند، مبادا افرادی که بیماردل هستند در مورد شماها فکر بد کرده و نگاه شیطانی به بانوان داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار