مدیر مجموعه فرهنگی رهپویان وصال اصفهان:
مدیر مجموعه فرهنگی رهپویان وصال اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع 185 برنامه فرهنگی برای امسال در سطح استان اصفهان برای دوگروه خادمان رضوی برنامه ریزی شده است  که شامل جشن های عمومی شهرستان ها باحضورآحاد مختلف مردم شهرستان ها و جلسات خاص و ویژه است.
کد خبر: ۷۵۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 04 July 2019

به گزارش خبرگزاری «تابناک» از اصفهان، محمد توکلی‌ زاده، پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه های خادمان رضوی در دهه کرامت دراستان اظهار کرد: امسال دوازدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید برگزار می شود،‌ که هدف از این جشنواره فراهم آوردن امکان زیارت از راه دور از طریق حضور خادمین حرم امام رضا(ع) در شهرهای مختلف و حضور در میان مردم است.

وی در توضیح برنامه های فرهنگی دهه کرامت که با حضور خادمان رضوی برگزار می شود خاطرنشان کرد: شانزده دیدار با خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت استان، دیدار با جانبازان سرافراز، حضور در 10 امامزاده  و بقاع متبرک مقدس معزز در سطح استان، دیدار و گفت  گوبا نماینده ولی فقیه و حضرت آیت الله العظمی مظاهری و 6 امام جمعه شهرستان ها اعم از امام جمه خوانسار و نجف آباد، گزو برخوار، جرقویه،و.. و حضور در یازده بیمارستان و دیدار با بیماران از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

توکلی زاده عنوان کرد: دیدار و گفت وگو با علمای بزرگ شهر اصفهان همچون آیت الله مهدوی و آیت الله ناصری و دیدار با طلاب، سرزدن به پنج زندان بزرگ استان و اجرای برنامه معنوی در میان زندانی هاو همچنین برخی از کارخانجات و مراکز کارگاهی ازدیگر برنامه های فرهنگی کاوران خادمان رضوی است.

وی افزود: برنامه های فرهنگی به نحوی برنامه ریزی شده است که به هر نحو ممکن زیارت از راه دور ثامن الحجج(ع) در دهه کرامت برای همه اقشار مختلف جامعه تحقق یابد تا سیم اتصال هر مومنی به بارگاه ملکوتی این امام رئوف متصل شود.

مدیر مجموعه فرهنگی رهپویان وصال اصفهان اذعان کرد: شهرستان های فریدن، بوئین میان  دشت، نجف آباد، فلاورجان، داران، اردستان،سمیرم،کوهپایه،شهرضا، دهاقان، خمینی شهر، نائین و جرقویه، درچه، خوراسگان،خوانسار ومبارکه و درنهایت شهر اصفهان از جمله مکان هایی است که این کاروان حضور پیدا خواهند کردند و به اجرای برنامه های  معنوی، مدیحه سرایی، ازدواج رضوی می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار