فرماندار چالدران گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی در ۲۰ روستای این شهرستان در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۷۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 04 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسن محمدزاده  با اشاره به تعداد عملیات‌های گازرسانی در چالدران اظهار کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی در ۲۰ روستای این شهرستان در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند و با بهره‌برداری از این روستاها میزان بهره‌مندی روستاییان استان از نعمت گاز به ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در چند روز پیش اجرای طرح خط تغزیه محور ۲۲ کیلومتری روستای کرد کندی با سه ایستگاه تقلیل فشار گاز آغاز شده است، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار چالدران با اشاره به اینکه با پایان عملیات گازرسانی در این محور شهرک‌ صنعتی و روستاهای چالدران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، ادامه داد: علاوه بر این طرح عملیات گازرسانی در شهر آواجیق این شهرستان نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ کیلومتر از ۱۷ کیلومتر شبکه گازرسانی شهر آواجیق به پایان رسیده است، عنوان کرد: برای ۴۳۰ انشعاب در این شهر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار