معاون اجتماعی فرماندار سلماس از رقابت بیش از 3هزار داوطلب سلماسی در ماراتن کنکور 98 در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 03 July 2019

عباس محمدزاده گلعذانی  گفت: کنکور سراسری سال 98شهرستان سلماس با حضور 3هزار و 122 داوطلب شاملهزار و 366 مرد و هزار و 756 زن در حوزه های تعیین شده شهر سلماس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (13 و14 تیر) برگزار می شود . 

محمدزاده اظهار کرد: علاوه بر حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی سلماس، حوزه‌های شهری کنکور در این شهرستان دبیرستان مدنی، دبیرستان امیر کبیر، دبیرستان سمیه، دبیرستان امام خمینی ، هنرستان حضرت معصومه و دبیرستان آیت الله خامنه ای را نیز شامل می شوند.

وی تصریح کرد: آمار شرکت کنندگان در کنکور سراسری سال 98 در سلماس نسبت به سال گذشته حدودا افزایش 920 نفره داشته و به غیر از گروه آزمایشی ریاضی، تعداد شرکت کنندگان دختر در سایر گروه های آزمایشی بیشتر از پسران است.

محمدزاده بیان کرد: مسئولین آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی سلماس کمک های لازم را برای برگزاری آزمون سراسری سال 98 در محیطی سرشار از آرامش خاطر و امنیت در مدارس شهری و حوزه های امتحانی فراهم آورده اند. 

معاون اجتماعی فرماندار سلماس با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش را رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است لذا همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت و… مدنظر قرار داده اند تا به بهترین شکل برگزار شود . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار