تئاتر خیابانی «معرکه پهلوان» با موضوع پیشگیری از اعتیاد در خوی اجرا میشود .
کد خبر: ۷۵۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 02 July 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی علی اکبر چیت ساز مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی از اجرای نمایش خیابانی " معرکه پهلوان" در پارکهای سطح شهر خوی خبرداد.
چیت ساز خویی اظهارداشت: نمایش خیابانی آئینه در راستای بیان معضلات اجتماعی اعتیاد و آثار سو مصرف مواد مخدر طی هفته جاری در پنج منطقه مختلف شهر اجرا می شود.

وی افزود: فرهنگ ‌سازی و دادن آگاهی بیشتر به جامعه درباره آسیب‌های مواد مخدر از جمله اهداف اجرای این نمایش خیابانی است.
چیت ساز همچنین افزود: اولین اجرای این نمایش خیابانی به کارگردانی و بازی حمید‌رضا حاجی‌رستملو، فیلمساز و کارگران تئاتر از روز ۱۱ تیرماه با حمایت و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی اجرا می شود.

مدیرفرهنگی شهرداری خوی گفت : اجرای تئاتر خیابانی "معرکه پهلوان" به مدت ۵ روز ( پنج اجرا) از سه شنبه هفته جاری آغاز می شود وشهروندان میتوانند این نمایش 20 دقیقه ای خیابانی را در محوطه مقابل امام زاده سید بهلول(ع)، پارک ملت، پارک لاله شهانق، پارک بهاران ربط و پارک سلامت تماشا کنند.

چیت ساز تاکید کرد؛ مهم‌ترین زبان برای پیشگیری از معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد زبان هنر است که باید از ظرفیت و توانمندی هنرمندان در راستای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در جامعه بهره گرفت.

چیت ساز در پایان سخنان خود تاکید کرد : با توجه به مشکلات اجتماعی در جامعه ، بایدآموزش‌های لازم رادر خصوص ناهنجاری های اجتماعی و اعتیاد از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خانواده ها علی الخصوص جوانان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار