شاهدخت هیا بنت حسین دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن و همسر محمد بن راشد به همراه فرزندانش به لندن گریخته است.
کد خبر: ۷۵۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 01 July 2019

تابناک رضوی: به گزارش دیلی‌بیست شاهدخت هیا ۴۵ ساله که خواهر ناتنی ملک عبدالله پادشاه فعلی اردن است، به  همراه پسر ۷ ساله‌اش زاید و دختر ۱۱ ساله‌اش الجلیله پنهانی به اروپا گریخته است.

 

 گفته می‌شود شاهدخت هیا از جان خود بیمناک بود، با ۳۱ میلیون پوند از دوبی گریخته و بلافاصله درخواست طلاق کرده است.

 

هیا که از ماه فوریه امسال دز انظار عمومی ظاهر شده بود،  ابتدا قصد داشت در آلمان تقاضای پناهندگی کند و و ظاهرا با تقاضایش به طور اصولی موافقت شده بود. اما او در عین حال تقاضاهای پناهندگی از بریتانیا هم کرده بود و در نهایت به آنجا رفت و در حال حاضر در مکانی پنهانی در لندن زندگی می‌کند.  

 

سال پیش شیخ لطیفه، دختر بن‌ راشد امیر دوبی هم تلاش کرد از دوبی بگریزد و با یک قایق تفریحی به هند برود، اما در نهایت او را به امارات بازگردادند. او قبل از فرارش ویدئویی را روی یوتیوب گذاشته و در آن از پدرش و محدودیت‌هایی که بر زندگیش تحمیل شده است، ‌انتقاد کرده بود.

 

هیا قبلا به خاطر کمک به تلاش تبلیغاتی دوبی برای نشان دادن اینکه لطیفه پس از بازگشت به دوبی آزار ندیده است، مورد انتقاد قرار گرفته بود. هیا در این زمان در کنار مری رابینسون، نخست‌وزیر پیشین ایرلند و لطیفه که بیحال و منگ به نظر می رسید، ظاهر شده بود.

 

انتقاد از تشخیص وضعیت دختر حاکم دوبی به وسیله مقام سابق بین المللی

آخرین خبر اینکه محمد بن راشد امیر  ۶۹ ساله دوبی که شعر هم می‌گوید، ‌در واکنش به فرار همسرش بر روی اینستاگرامش شعری با عنوان «زندگی کردی و مردی» با مضمون خیانت گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار