رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: برای دریافت مبلغ جایزه در رادیو و یا مخابرت، نیازی به حضور در پای دستگاه عابر بانک و ارائه اطلاعات کارت بانکی اعم از رمز اول، دوم، تاریخ انقضاء کارت و cvv2 نیست.
کد خبر: ۷۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 30 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر نصرتی  اظهار کرد: در روزهای گذشته کلاهبرداران به بهانه‌های مختلف اعم از برنده شدن در قرعه‌کشی رادیو معارف و رادیو قرآن و مخابرات اقدام به فریب شهروندان می‌کنند.

وی تصریح کرد: این افراد پس از تماس با شهروندان عنوان می‌کنند که در حضور وزیر ارتباطات قرعه‌کشی انجام گرفته و شما برنده سفر به زیارت عتبات عالیات شده‌اید.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: سپس به بهانه اینکه تعداد برندگان به حدنصاب نرسیده و فقط مبلغ جایزه به حساب شهروندان واریز می‌شود تا خود اقدام به سفر کنند، آنها را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و با سخنوری و ترفندهای مختلف اقدام به خالی کردن حسابهایشان می‌کنند.

وی بیان کرد: شهروندان به هیچ عنوان فریب اینگونه تماس‌ها و پیامک‌ها را نخورده و پیش از هر اقدامی مراتب را با پلیس فتا در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را اخذ کنند.

نصرتی اظهار کرد: همچنین در صورت مواجهه با چنین تماس‌هایی باید دانست که برای دریافت مبلغ جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابر بانک و ارائه اطلاعات کارت بانکی اعم از رمز اول، دوم، تاریخ انقضاء کارت و cvv2 نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار