رئیس جمعیت هلال احمر بوکان گفت: پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان از اول تابستان امسال در کیلومتر ۱۵ مسیر جاده بوکان_مهاباد مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
کد خبر: ۷۵۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 21 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  انور بیادار  اظهار کرد: با توجه به درخواست های مردمی و پیگیری‌های لازم با هدف تحت پوشش قرار دادن جاده برهان، با همکاری فرمانداری شهرستان و دهیاری روستای قره‌کند پایگاه امداد و نجات بوکان از اول تابستان در این مسیر مستقر شده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این طرح تابستانی به مدت سه ماه خواهد بود، افزود: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت مستقر در مسیر جاده بوکان-مهاباد امسال در مکان جدید واقع در کیلومتر ۱۵ جاده بوکان-مهاباد اول روستای قره‌کند با حضور چهار نفر نجاتگر و راننده نجاتگر با خودروی آمبولانس تویوتا لندکروز استقرار خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر بوکان با اشاره به ارائه خدمات موثر این پایگاه در نوروز امسال و درخواست‌اهالی روستاهای واقع در این مسیر برای استمرار خدمات‌رسانی ادامه داد: امید است این پایگاه در کاهش آسیب‌های جسمانی، تسریع انتقال و بهبودی مصدومان نقش موثر داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار