آئین اهدای ۸۴ جهیزیه به زوج‌های جوان با همکاری مساجد استان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 19 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان گفت:امروز شاهد اهدا ۸۴ جهیزیه به زوج‌های جوان در سطح استان هستیم، این جهزیه‌ها را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد اجتماعی برکت احسان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیون و مساجد به زوج‌های جوان اهدا کردند.

وی با اشاره به تأکید همیشگی مقام معظم رهبری در امر ازدواج و اشتغال جوانان اظهار داشت:ارجع‌ترین خدمت، خدمت به جوانان در تسهیل امر ازدواج و اشتغال است.

قبادی در ادامه با تأکید بر اینکه روحانیت، مساجد و مبلغین دینی همیشه دغدغه ازدواج و اشتغال جوانان را دارند افزود: روحانیت جدای از مردم نیست، پایگاه روحانیت مسجد است و زوج‌های جوانی که مستحق گرفتن این جهزیه‌ها بودند را نیز روحانیت در مساجد انتخاب کردند.

ایشان در ادامه افزود: ما پنجمین استانی هستیم که آیین اهدای جهزیه به زوج‌های جوان با همکاری روحانیون و ائمه جماعت مساجد و بنیادبرکت احسان را اجرا کردیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در پایان ضمن تشکر از بنیاد برکت احسان گفت:این بنیاد، مسیر تقویت اسلام، مسجد، نظام و ولایت را پیش گرفته است و امیدوار هستیم روحانیون مساجد در مسیر جذب تداوم داشته باشند و مسجد را اولویت اول خود قرار دهند تا مساجد محور و پایگاه برای مردم قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار