فرماندار نی‌ریز در جلسه شورای اداری با بیان این که با همکاری دستگاه قضایی با فساد در ادارات به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: مدیران ادارات باید با مردم رفتار خوبی داشته باشند و آنها را درک کنند.
کد خبر: ۷۵۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 18 June 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان:نخستین جلسه شورای اداری از زمان حضور حمید یزدان‌پناه فرماندار جدید نی‌ریز، دوشنبه27 خرداد در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی از جمله صرفه‌جویی مصرف برق در تابستان، هفته جهاد کشاورزی و دستاوردهای این مدیریت، آمادگی برای مبارزه با ملخ و بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به مردم و جوانان مطرح شد.

محمد‌جواد برهانی رئیس اداره برق نی‌ریز خواستار همکاری فوری مردم، مسئولان و فعالان بخشهای صنعت و کشاورزی برای صرفه‌جویی و جلوگیری از قطع برق شد.

در ادامه علی راهوار معاون فرماندار از افزایش سرقتهای خرد در سطح شهرستان با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی خبر داد و از راهکارهای مقابله با آن سخن گفت.

ذبیح‌ا... سیروسی مدیر جهاد کشاورزی نی‌ریز برنامه‌های پیش رو و درحال اجرای این سازمان را در سه محور توسعه باغات دیم، توسعه روشهای آبیاری نوین و گسترش پروژه دامهای پر تولید در شهرستان بر شمرد.

فرماندار نی‌ریز با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی گریبانگیر مردم و کشور شده، از مدیران خواست تا با رفتار خوب، مردم را درک و قوانین را به نفع آنها تفسیر کنند.

یزدان‌پناه گفت: در این وضعیت اقتصادی، دست سرمایه‌گذاران را می‌فشاریم. در عین حال با کسانی که بر سر راه فعالان اقتصادی مشکل ایجاد کنند و همچنین با فساد در ادارات، با همکاری دستگاه قضا به شدت برخورد می‌کنیم. مسئولان ببسنجند آیا توانسته‌اند در حوزه کاری خود بین یک نفر در شهر و فرد دیگری در روستا عدالت را برقرار کنند؛ اگر توانسته باشند، موفقند.

وی با بیان این که با بحران شدید آب در برخی روستاها روبرو هستیم، از دیدارهای سرزده از ادارات در روزهای آینده به صورت مستمر و ارتباط مستقیم با مردم در ادارات خبر داد.

 

برچسب ها: میدران ، مشکلات ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار