کامران باقری لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت و درمان با بیان اینکه برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم، اظهار کرد: خودم قصد شرکت در انتخابات را ندارم و با توجه به حضورم در شیراز، از برنامه تهران اطلاعی ندارم.
کد خبر: ۷۵۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 18 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کامران باقری لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت و درمان با بیان اینکه برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم، اظهار کرد: خودم قصد شرکت در انتخابات را ندارم و با توجه به حضورم در شیراز، از برنامه تهران اطلاعی ندارم.

این فعال سیاسی درباره دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری گفت: از مواضع رهبر معظم انقلاب احساس غرور کردیم.

وی با بیان اینکه برخورد مقام معظم رهبری در پیام ترامپ ابهت آمریکا را در جهان شکاند، ادامه داد: برای اولین بار و برخلاف تصورها، کشورمان با رهبری داهیانه در برابر وسوسه بی ثمر یک کار عاقلانه‌ای انجام داد که برای جهان اسلام درس آموز بود و در بین تمام روشن فکران و انسان‌های آزاد اندیش دنیا موجی از تحسین را بر انگیخت.

باقری لنکرانی با بیان اینکه برخی خیال می‌کنند که ما فرصت را از دست دادیم، افزود: این تحلیل غلط است و ما اگر در برابر وسوسه گفتگو رفتار ساده لوحانه‌ای می‌کردیم خودمان را در معرض مطالباتی بدون هیچ دستاوردی قرار می‌دادیم.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: استحکامی که توسط رهبر معظم انقلاب جلوه گر شد باعث تجدید نظر غربی‌ها در مطالبات اقتصادی گردید و پیش بینی بانک جهانی این است که فشار تحریم از ماه نوامبر (آبانماه) تاثیر خودش را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رونق شکوفایی اقتصادی در کشورمان خواهیم بود، یادآور شد: نگرانی ما از کسانی که مسئولیت تمشیت امور را برعهده دارند اینست که نگاه مستحکم را نداشته و از این فرصت و برخورد قدرتمندانه که برای کشور مان در سطح بین المللی فراهم شده به خوبی استفاده نکرده و راه‌های گذشته را برای کوتاه آمدن در برابر آرمان‌ها دنبال کنند.

باقری لنکرانی در پایان گفت: اگر تمامی کسانی که مسئولیت تصمیم گیری و تصمیم سازی دارند مشی قدرتمندانه را دنبال کنند به زودی شاهد شکست تحریم‌ها در همه عرصه‌ها خواهیم بود چرا که افق آن را از هم اکنون را بانک جهانی پیش بینی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار