در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی استان، امام جمعه الموت، مدیران و مردم بخش الموت غربی، محمد سلمانی به سمت رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب گردید.
کد خبر: ۷۵۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 16 June 2019

رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد
به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی گفت: کار در دستگاه قضایی از افضل عبادات و مسئولیت‌های قضایی بدون شک لطف خداوند است که شامل حال قضات و همکاران قضایی ما می‌شود و این مسئولیت بسیار خطیر است، زیرا لغزشگاه فراوان دارد از این رو در روایات داریم که دو فرشته در تصمیمات قضایی به قضات کمک می‌کنند تا از مسیر عدالت منحرف نشود.

رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: بخش الموت آمار بسیار قابل قبولی را در بحث صلح و سازش پرونده‌های قضایی دارد و هم اکنون ۴ نفر از این بخش در زندان‌های استان به سر می‌برند که این نشان از درک و فهم مردم این بخش و پیشینه تاریخی و جایگاه فرهنگی این خطه دارد و این روحیه باید بیش از پیش تقویت شود و این نگاه که زندان جای مناسبی برای اصلاح برخی افراد نیست و مشکلات جامعه با حبس حل نمی‌شود، باید در ذهن و باور مردم نهادینه شود.

وی در پایان اظهار داشت: توصیه من به رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی این است که پیوسته در جهت حل مشکلات با مردم و سایر مسئولان این بخش تعامل سازنده و در میان مردم حضور پررنگ داشته باشد و به مدیران این بخش تاکید می‌کنم که همواره دستگاه قضایی را همراهی کنید، زیرا دستگاه قضایی علیرغم استقلالی که دارد انعطاف پذیر است تا بتواند به تناسب جامعه خدمات مطلوبی را ارائه نماید.

محمد سلمانی، رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی در این مراسم گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و موهبتی الهی است و امیدواریم همه ما مسئولان در پست‌های مدیریتی بتوانیم از این توفیق به خوبی بهرمند شویم و با تمام توان در جهت خدمتگزاری به مردم شریف گام برداریم و گره گشای مشکلات آنان باشیم.



وی تاکید کرد: اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، کاهش اطاله دادرسی، تقویت روحیه صلح و سازش، تسریع در رسیدگی ها، برخورد قاطع با متخلفان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از اهداف و اولویت‌های کاری بنده در دادگاه عمومی بخش الموت غربی خواهد بود.

رییس سابق حوزه قضایی بخش الموت غربی نیز در این مراسم گفت: قبول مسئولیت در دستگاه قضایی بسیار حساس و خطیر است و به همین خاطر مسئولیت بیشتری نسبت به سایر نهاد‌ها دارد، زیرا ما در تمامی تصمیمات مدیریتی و حکمی خود باید مصالح فرد و جامعه و همچنین دنیا و آخرت خود را در نظر بگیریم.

اسمعیل امینی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی هیچ تعلقی به شخص و گروهی ندارد بلکه تمام تصمیمات این قوه فرا فردی و فرا گروهی و در کمال استقلال و بی طرفی و بر مبنای قانون و اجرای عدالت است.

رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار