معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی البرز با بیان وضعیت پرداختی به بازنشستگان استان توضیح داد:طبق قانون مبنای حقوق بازنشستگان میانگین حقوقی است که در دو سال پایانی خدمت خود دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 16 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابولحسن قورچیان اظهار کرد: طبق برنامه حقوق بازنشستگان استان باید از 20 تا 31 هر ماه برمبنای حروف الفبا پرداخت شود.

وی ادامه داد: البته گاهی به دلیل برخورد با تعطیلات و یا ایجاد تغییر در لیست الفبایی حقوق که با هدف ایجاد عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد، شاهد عقب افتادگی چند روزه حقوق بازنشستگان هستیم ولی این موضوع جای نگرانی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد کمتر از 60 سال می‌توانند حقوق بازنشستگی دریافت کنند، توضیح داد: اگر 30 سال خدمت خود را به پایان رسانده و در تمامی این سال‌ها حق بیمه برای آنها پرداخت شده باشد مانعی برای بازنشستگی آنها وجود ندارد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلاتی که برخی برای انتقال سابقه بیمه با آن مواجه هستند، گفت: برای انتقال سابقه بیمه بر اساس فاکتورهایی فرد بیمه شده باید مبالغی پرداخت کند که برخی از اینکه توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند گلایه می‌کنند.

قورچیان تصریح کرد: برای اینکه به فرد متقاضی فشار وارد نشود مبلغ پرداختی تقسیط می‌شود و فرد باید در فواصل زمانی مشخص شده اقساط را پرداخت تا سابقه بیمه اش منتقل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار