رئیس دادگستری شهرستان بدره:
رئیس دادگستری شهرستان بدره گفت: به‌منظور کمک به کشاورزان و لزوم جمع‌آوری محصولات کشاورزی، تا پایان فصل برداشت محصولات هیچ کمباینی حق خروج از حوزه استحفاظی شهرستان بدره را ندارد.
کد خبر: ۷۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 15 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ اسماعیل قمری، رئیس دادگستری شهرستان بدره گفت: در راستای احیای حقوق عامه با توجه به گرمسیری بودن شهرستان و به‌منظور کمک به کشاورزان و لزوم جمع‌آوری محصولات کشاورزی، پیشگیری و جلوگیری از خسارات ناشی از آتش‌سوزی تا پایان فصل برداشت محصولات هیچ کمباینی حق خروج از حوزه استحفاظی شهرستان بدره را ندارد.

در این راستا اصغر باباخانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره نیز اظهار داشت: 13 دستگاه کمباین در حال فعالیت و جمع‌آوری محصولات کشاورزی هستند و با رایزنی‌های صورت گرفته بزودی 6 دستگاه کمباین دیگر وارد شهرستان شده و کار برداشت محصولات را شروع می‌کنند.

وی افزود:کار جمع‌آوری محصولات کشاورزی در بخش هندمینی هفته آینده پایان می‌یابد و کلیه کمباین‌ها برای جمع‌آوری محصولات کشاورزی در بخش مرکزی فعالیت خواهند کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره تصریح کرد: انتظار می‌رود که کشاورزان بدون توجه به شایعه سازی‌ها درخصوص کمبود کمباین، همکاری لازم را با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داشته، تا برداشت محصولات در زمان مقرر به پایان برسد.

گفتنی است، کشاورزان بدره‌ای درسال‌جاری بیش از 7 هزارهکتار از مزارع خود را به کشت گندم و جو اختصاص داده‌اند وپیش ‌بینی می‌شود بیش از 8000 تن محصول مازاد برنیاز خود را به مراکز خرید شهرستان تحویل دهند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار