مراسم جشن تولد رضا ناصحی کاپیتان تیم پدیده شهر خودرو در موسسه معلولان امام جواد(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 12 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، مراسم جشن تولد رضا ناصحی کاپیتان تیم پدیده شهر خودرو با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازکینان این تیم، مدیران ورزش استان و جامعه مربیان، ورزشکاران، فوتبالیست‌ها و داوران و به همت مدیران و مسئولان موسسه معلولان امام جواد(ع) در این موسسه برگزار شد.

در این جشن باشکوه ضمن گرامیداشت سالروز تولد کاپیتان با اخلاق تیم پدیده شهر خودرو، از افتخارآفرینی نماینده استان در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال که با گذر از تیم‌های مطرحی همچون تراکتورسازی موفق به کسب سهمیه آسیایی شده بود تقدیر به‌عمل آمد‌.

از جمله چهره‌های حاضر در این محفل صمیمی که به‌واقع سورپرایزی برای کاپیتان تیم پدیده شهر خودرو بود می‌توان از احسان اصولی، رضا سخندان، عادل فردوسی‌پور، آرش برهانی، مهدی امیرآبادی، بابک حاتمی، کریم ابراهیمی‌راد، سالار افراسیابی، محمدرضا خرسندنیا، سینا زامهران، سیدحامد مجتبوی، رضا صدری، حسین مهربان، نیما عطایی، علی نبی‌زاده، فرامرز حسینی، غلامرضا گنجی، سجاد سیف‌اللهی، حسین رفیعی و ایمان علیان نام برد.

چهره‌های شاخص ورزشی، رسانه‌ای و هنری حاضر در این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موسسه معلولان امام جواد(ع) ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه پای حرف مدیران و معلولان این موسسه نشستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار