استاندار فارس همچنین از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در این مراسم حضور داشت خواست با توجه به گستردگی استان توجه ویژه‌ای به پشتیبانی و تخصیص نیرو‌های جدید به شهرستان‌ها و پاسگاه‌های تازه تاسیس استان داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 12 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عنایت الله رحیمی در مراسم تکریم سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده پیشین و معارفه سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده جدید انتظامی استان فارس، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سردار گودرزی در ۵ سال گذشته، ارتقا رتبه امنیت استان در این سال‌ها را مرهون این زحمات دانست و اظهار کرد: بر جای گذاشتن خصایل نیکو در میان همکاران و اخلاق پسندیده همراه با نظم و اقتدار از سرمایه‌های خوب دوران فرماندهی ایشان در نیروی انتظامی استان فارس است.

وی با بیان اینکه حسن خلق، تدبیر، شجاعت و پیگیری را از ویژگی‌های سردارگودرزی برشمرد و با بیان‌اینکه تمایلی به رفتن ایشان از استان نداشته‌ایم، از تصمیم فرماندهی انتظامی کشور برای ارتقا وی پس از این جا به جایی خبر داد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به تجارب بسیار ارزنده و ارزشمند سردار حبیبی در سطح کشور اظهار کرد: سردار حبیبی از فرماندهان با تدبیر و ولایتمدار کشور است.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سردار حبیبی ابراز امیدواری کرد با تداوم و تقویت تعامل و همدلی در سایه نظم و اقتدار و قانون مداری شاهد ارتقا روزافزون امنیت در استان فارس باشیم.

رئیس شورای تامین استان فارس با بیان اینکه توفیقات سردار گودرزی در سایه تعاملی است که با مجموعه تحت فرماندهی و شورای تامین استان و نیرو‌های اثر گذار و ذی نفوذ در استان داشته‌اند، عنوان کرد: شورای تامین استان با همدلی و اتحاد و همفکری ایجاد نظم و امنیت را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت پایه و اساس توسعه و رفاه یک کشور است، تصریح کرد: امنیت نعمتی است که اهمیت آن در نبود این مولفه ارزشمند بیشتر احساس می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس وجود امنیت را متاثر از مولفه‌های مختلفی از جمله نظم‌پذیری، قانون‌مداری، تعامل مثبت و حسنه با مردم، تقویت مشارکت مردمی در ایجاد نظم، دانست که در عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی مشاهده می‌شود.

رئیس شورای تامین استان فارس با تاکید بر اینکه بی توجهی به مولفه‌هایی که تقویت کننده امنیت محسوب می‌شوند این مولفه‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند، گفت: گستردگی استان فارس، حلقه اتصال چند استان بودن و نزدیکی به استان‌های مرزی، تعدد گروه‌های سیاسی، مذهبی، اعتقادی و قومی از جمله این مولفه‌ها هستند که یقینا با تدبیر و برنامه ریزی به فرصتی برای ارتقا امنیت و آرامش استان تبدیل می‌شوند.

استاندار فارس همچنین از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در این مراسم حضور داشت خواست با توجه به گستردگی استان توجه ویژه‌ای به پشتیبانی و تخصیص نیرو‌های جدید به شهرستان‌ها و پاسگاه‌های تازه تاسیس استان داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار