در مشهد برگزار می شود؛
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: نشست تخصصی بررسی سیاست های تشویقی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و هتلداری در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۵۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 12 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، احمد دیناری در این رابطه اظهار کرد: نشست تخصصی بررسی سیاست های تشویقی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و هتلداری، هم زمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ، هتلی و صنایع وابسته درهتل توریست توس مشهد برگزار می شود.

وی افزود: نشست تخصصی با موضوع سرمایه گذاری ۲۲ خرداد برگزارو مخاطبان این نشست مالکان ، مدیران و سازندگان هتل های در حال ساخت و در حال تجهیز است و در این نشست تولیدکنندگان و خریداران با یکدیگر آشنا خواهند شد.

دیناری تصریح کرد: در این نشست جامعه سرمایه گذاران و هتلداران افغانستانی مقیم مشهد با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری شان در استان حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: نشست تخصصی دوم مربوط به حوزه تفریحات و سرگرمی است که سرمایه گذاران و مسئولان مرتبط حضور خواهند داشت و علاوه بر بررسی مشکلات، تشکیل جامعه یا انجمن حرفه ای مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: هم زمان با این نشست های تخصصی نمایشگاه تخصصی از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه جاری در هتل توریست توس برگزار خواهد شد.

علی رجب زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاهی دکوپاژ و مجری برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تخصصی در فضایی به مساحت حدود هزار متر مربع در قالب ۲۲ غرفه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در گذشته نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و هتلی، رستورانی، کافی شاپی و صنایع وابسته هم زمان با نمایشگاه های گردشگری برای عموم مردم برگزار می شد اما اکنون برای اولین بار این نمایشگاه به صورت تخصصی برگزار می شود.

علی زاده تاکید کرد: این نمایشگاه عمومی نیست و فقط افراد متخصص با دعوت نامه می توانند در نمایشگاه و برنامه های جانبی آن حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار