نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان:
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان از شرکت ۳۵ هزار و ۷۲۶ داوطلب خوزستانی در آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۳ و ۲۴ خردادماه) خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 11 June 2019

علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: در سال۹۷ در کل کشور در مجموع ۷۳۶ هزار و ۳۸۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده بودند که این آمار امسال به ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ نفر رسیده است یعنی امسال تعداد شرکت کننده‌ها ۱۷ درصد در کل کشور کاهش داشته است.

وی افزود: در خوزستان در مجموع ۳۵ هزار و ۷۲۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹۶ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۳۰ نفر مرد هستند. در مجموع در اهواز ۲۴ هزار و ۱۲۷ نفر شامل ۱۲ هزار و ۲۰۵ زن و ۱۱ هزار و ۹۲۲ مرد در این آزمون شرکت خواهند کرد که آزمون ۱۲ هزار و ۲۱۹ نفر از این داوطلبان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان گفت: آزمون کارشناسی ارشد در سه نوبت در صبح و عصر پنج شنبه و صبح جمعه برگزار می‌شود. دانشگاه شهید چمران اهواز حوزه اصلی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اهواز است و دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، آموزشکده فنی دخترانه و پسرانه شهید چمران، جهاد دانشگاهی حوزه‌های فرعی هستند.

جلیلی‌فر افزود: این آزمون در دزفول نیز در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار می‌شود. در بهبهان و خرمشهر نیز آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های صنعتی خاتم الانبیا بهبهان و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باجه‌های رفع نقص از امروز کار خود را آغاز کرده‌اند. از داوطلبان می‌خواهم اگر ایرادی در کارت ورود به جلسه آن‌ها وجود دارد سریع‌تر به باجه رفع نقص واقع در ورودی شمالی(درب پل پنجم) دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه کنند. باجه رفع نقص از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ فعال است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: داوطلبان باید به موقع در جلسه امتحان حضور پیدا کنند. در همه حوزه‌های امتحانی، در نوبت صبح ساعت ۶:۳۰ و در نوبت عصر ساعت ۱۳ درب‌ها باز می‌شوند. آغاز فرایند آزمون در نوبت صبح ۷:۳۰ و در نوبت عصر ۱۴:۳۰ خواهد بود. زمان برگزاری آزمون نیز در نوبت صبح ساعت هشت صبح و در نوبت عصر ساعت ۱۵ است.

جلیلی‌فر ادامه داد: آخرین اتوبوس ما در دانشگاه شهید چمران اهواز در نوبت صبح ۷:۴۵ دقیقه صبح و در نوبت عصر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه حرکت می‌کند. درصورتی که داوطلبان تا پیش از این زمان خود را به حوزه امتحانی نرسانده باشند قطعا برای عبور و مرور در دانشگاه با مشکل مواجه خواهند شد و به همین دلیل از داوطلبان می‌خواهم به موقع در محل آزمون حوزه پیدا کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار