یکی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله روز دوشنبه در حین کار دچار مشکل شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
کد خبر: ۷۵۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 11 June 2019

یک نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله گفت: این فرد همانند سایر کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله از اسفندماه تاکنون حقوقی دریافت نکرده و حق بیمه آن نیز واریز نشده است.

وی با اشاره به اینکه این فرد هیچ‌گونه سابقه بیماری نداشت افزود: کارگر شهرداری چند روزی بود که به دلیل فشارهای عصبی ناشی از مشکلات مالی در حین کار بی‌حال و روانه بیمارستان می‌شد اما به دلیل نداشتن بیمه قادر به درمان نبود.

این کارگر یادآور شد: روز گذشته در حین کار بار دیگر دچار مشکل شد که به بیمارستان منتقل شد اما پس از آن به منزل رفت که با بدتر شدن حالش به بیمارستان رجوع کرد اما درمان نتیجه نداد و فوت کرد.

شهردار کوت عبدالله در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این فرد سابقه بیماری داشته و فوت وی ارتباطی با مشکلات مالی و عدم پرداخت حقوق ندارد.

نواب حاجیان سعیدی ادامه داد: به عنوان شهردار این شهر سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ام، در تمام کشور شرایط پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها مناسب نیست و از آنجایی که شهرداری کوت عبدالله نیز درآمدی ندارد و وابسته به این اعتبارات است پرداخت حقوق‌ها به تعویق می‌افتد.

وی ادامه داد: حتی شهرداری اهواز نیز که درآمد دارد هنوز حقوق اردیبهشت ماه را به کارگران خود پرداخت نکرده است.

کارگران شهرداری کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون در اردیبهشت و خرداد امسال چند بار برای پرداخت معوقات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند، به گفته این کارگران حقوق آنها از اسفندماه تاکنون پرداخت نشده و تنها مبلغ ۱۰ میلیون ریال علی الحساب پیش از عید برای آنها واریز شده است.

حق بیمه آنها نیز از اسفندماه پرداخت نشده است، واحد فضای سبز این شهرداری حدود ۲۵۰ کارگر دارد.

شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبدالله در سال ۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد. کوت عبدالله استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد از توابع شهرستان کارون هستند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کارگر شهرداری ، فوت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار