ایسنا؛پلیس پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی در محوطه مجموعه تئاتر شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 10 June 2019

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: غروب یکشنبه (دیروز) در پی وقوع تیراندازی در محدوده تئاتر شهر عوامل کلانتری جامی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فردی به دلیل خصومت شخصی در پارک دانشجو با استفاده از اسلحه کلت کمری فردی حدوداً ۴۰ ساله را با شلیک گلوله از ناحیه پای چپ مورد اصابت قرار داده که این فرد دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شده است. با اقدامات مأموران ضارب دستگیر و اسلحه وی توقیف و برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد که تخقیقات از وی ادامه دارد.

 

سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات تیراندازی عصر یکشنبه در محوطه تئاتر شهر را تشریح کرد و گفت: حوالی ساعت ۱۹ خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ۲۴ ساله با سلاح کلت کمری به سمت دوست ۲۶ ساله‌اش شلیک و او را مصدوم کرده است که بلافاصله نسبت به دستگیری ضارب اقدام شد و اقدامات درمانی بر روی مضروب نیز در همان محل انجام شد.ضارب ادعا کرد که دوستش به مادرش که در قید حیات نیست فحاشی کرده و به همین دلیل اقدام به شلیک به سمت پای چپش کرده و یک تیر هم هوایی شلیک کرده است.

ظهیری درباره اینکه این فرد سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: متهم اعلام کرد که اسلحه را از یکی از استان‌های غربی کشور خریداری کرده بود.

وی با بیان اینکه مصدومیت مضروب سطحی بود، گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده که ناکام بوده است و اسلحه را نیز برای خودکشی تهیه کرده بود.

ظهیری با بیان اینکه هر دو نفر دستفروش بودند، گفت: ضارب در چهارراه کالج تی‌شرت می‌فروخت و مضروب نیز در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت که حدود سه ماه از آشنایی‌شان گذشته بود.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای ضارب پرونده‌ای تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار