عزیزالله شهبازی بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و بومگردی استان البرز تأکید کرد.
کد خبر: ۷۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 09 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ استاندار البرز ادامه داد: این استان به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی دارای مزیت‌های ویژه‌ای است که باید زمینه بهره‌برداری حداکثری را از این امکانات ایجاد کرد.
وی با یادآوری اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، طبق منویات مقام معظم رهبری، افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق شعار سال استفاده کنیم که توسعه گردشگری نیز در این راستا خواهد بود. 
شهبازی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی البرز محل عبور ۱۲ استان کشور است، افزود: در تعطیلات نوروز امسال شاهد تردد حدود ۴۰ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز بودیم.
نماینده عالی دولت در استان البرز اضافه کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی و بسترسازی کنیم که البرز با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیرش در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی به‌خوبی دیده شود.
وی گفت: با گسترش امکانات تفریحی و اقامتی، البرز باید مقصد گردشگران باشد.
شهبازی ایجاد بسترهای ارتقای نشاط اجتماعی را عامل مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: توسعه گردشگری و صنایع دستی علاوه بر رونق تولید و اشتغال تأثیر بسزایی در سلامت مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
در این راستا جلسه‌ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با حضور جمعی از مسئولان حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برای برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف این حوزه بر اساس تأکیدهای استاندار البرز تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار