پسوند نساجی《مازندران》است و هواداران در ورزشگاه نام نساجی مازندران را فریاد می زنند ولی انگار فقط افتخار آفرینی نساجی و هوادارانش سهم مرکزنشینان است و قرار نیست در مواقع سختی 《مازندران》 هزینه خودش را بدهد.
کد خبر: ۷۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 07 June 2019

 به گزارش تابناک مازندران، کمتر از هشت هفته تا سوت آغاز لیگ نوزدهم باقی مانده است. مشخص ترین موضع نساجی وضع مالکیت آن است که آن هم در بلاتکلیفی است. بقیه پست ها کاملا خالی از سکنه است. قائم مقام، مدیر عامل، سرپرست، مدیر فنی، سرمربی، مربی و مدیر رسانه ای نداریم. وضعیت بازیکنان هم که قمر در عقرب است و مشخص نیست چه کسانی می مانند و چه کسانی می روند و چه کسانی احتمالا می آیند.

تنها اتفاق نساجی بعد از اتمام لیگ قبل، یک جلسه مالکین با استاندار بود و یک وعده افطار

می گویند مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد به همین دلیل خیلی به آن عبارت《جلسه عالی بود》 دل نبستیم و بعد از این چند روز مشخص شد حق با ما بود. از آن خروجی عالی جلسه چیزی دست نساجی را نگرفت و مشخص نیست وقتی حتی یک میلیمتر رو به جلو حرکت نکردیم کجای خروجی جلسه عالی بود.

آقایان تصمیم گیرنده دست بجنبانید. به جرأت می توان گفت هیچ تیمی وضع نساجی را ندارد که جلوی تمام پست ها کلمه 《نامعلوم》نوشته شده باشد. امسال دیگر استقلال خوزستانی وجود ندارد که 6 امتیازش کم شود و از همان اوایل لیگ یک تیم سقوط کننده مشخص شود. امسال دیگر سپیدرود دوست داشتنی وجود ندارد که با خداداد عزیزی افتضاح نتیجه بگیرد و علی کریمی اش آن قدر درگیر سرشاخ شدن با رئیس فدراسیون شود که تیم خودش را فراموش کند. تمام تیم ها مشغول یارگیری هستند و برنامه تمرینات و اردوی پیش فصل خود را می چینند ولی هواداران نساجی هر روز سایت ها را بالا و پایین می کنند تا شاید یک خبر خوب بشنوند.

پسوند نساجی《مازندران》است و هواداران در ورزشگاه نام نساجی مازندران را فریاد می زنند ولی انگار فقط افتخار آفرینی نساجی و هوادارانش سهم مرکزنشینان است و قرار نیست در مواقع سختی 《مازندران》 هزینه خودش را بدهد.

شاید زمان آن رسیده باشد که مسئولین استان مخصوصا برادران حسین زادگان - که اتفاقا فوتبالی هم هستند - اولتیماتومی جدی به تصمیم گیران رده بالای نساجی دهند تا زودتر امید یک استان از بلاتکلیفی خارج شود و قطار نساجی به ریل برگردد.
خودتان کلاهتان را قاضی کنید و در خلوت خودتان میزان شادی و امیدی که نساجی در فصل گذشته وارد فضای استان کرد را بسنجید. در روزهای جنگ روی سکوها، نساجی و هوادارانش فرهنگ استان مازندران را به بهترین نحو به رخ فوتبال کشور کشیدند و نشان دادند هنوز هم می توان از فوتبال لذت برد بدون این که خون از دماغ کسی بریزد. شک نکنید اگر نساجی نبود این کار با صرف چند ده میلیارد تومان هم موفقیت فعلی را نداشت.

دوستانه به تمام متولیان ورزش استان می گوییم: هرکس باد بکارد طوفان درو می کند. دورنمای مسیر نساجی روشن نیست و امیدواریم در انتهای فصل طوفان گریبان نساجی را نگیرد.

برچسب ها: نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار