سردار رمضان شریف عصر دوشنبه در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: کشور ایران اسلامی حدود ۸۰ میلیون جمعیت دارد که در دوران انقلاب این جمعیت حدود ۳۴ میلیون بوده است یعنی با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شویم که بیش از ۵۰ میلیون نفر از جمعیت حال حاضر کشور ما ایام انقلاب و شرایط آن روزهای کشور را ندیده‌اند و این آمار از این جهت قابل توجه است که به ما  اهمیت بازخوانی جریان رویارویی انقلاب اسلامی با نظام سلطه گوشزد می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن از این موضوع حداکثر استفاده را می‌کند و شاهد هستید که گاهی به گونه‌ای از رژیم ستمشاهی چهره‌سازی می‌کند که تصور می‌شود که خیلی شرایط گذشته به صورت گل و بلبل بوده است و گاهی در سال‌های گذشته به ویژه در ایام منتهی به دهه فجر در فضای مجازی این سوال را مطرح می‌کنند که اصلا چه لزومی داشته است که انقلاب بشود؟ یعنی این‌قدر انقطاع نسلی به دشمن میدان داده است که وارد این معقولات شود.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن با یک حالت بسیار تهاجمی علیه انقلاب اسلامی حرف می‌زند که انگار آن‌ها خیلی قدرتمند هستند و ملت ایران فاقد قدرت برای تداوم حیات انقلاب است در حالی که کسانی که دوران انقلاب را درک کرده‌اند می‌دانند زمانی که دشمنان انقلاب در اوج قدرت خود بودند و با یک انقلاب نوپا و تازه کار و بهم ریختگی در بسیاری از حوزه‌ها روبرو بودند در هیچ صحنه ای برنده نبود و همواره انقلاب اسلامی پیروز میادین بوده است.

سردار شریف ابراز داشت: منکر این نیستیم که برای مردم، انقلابیون و کشور زحماتی را ایجاد نکرده‌اند بلکه زحمت آفرینی کرده‌اند چنانچه شهدا بخشی از هزینه‌هایی بوده‌اند که برای سربلندی و تداوم انقلاب اسلامی انجام گرفته است و امام این کشور را از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون کشیده است و این کشور با تمام دارایی‌هایی که دارد تحت حاکمیت بلامنازع آمریکایی‌ها بوده است و امام به این حاکمیت پایان داد.

وی بیان کرد: در دوران شکل‌گیری انقلاب نه تنها ایران بلکه کل عالم تحت سیطره ی بلوک شرق و غرب قرار داشت یا در دایره آمریکایی‌ها با پیمان ناتو و یا در دایره اتحاد جماهیر شوروی با پیمان ورشو بودند و امام عظمتی که خلق کرد یک بار دیگر بر روی کره زمین گفتمان دینی را به صحنه زندگی و سیاسی کشور آورد و امروز نوکری خاندان منحوس پهلوی برای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بر  هیچ کسی پوشیده نیست.
  
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: امروز کتاب‌های خاطراتی که چاپ شده است شاهد مثال این ادعا است و مسؤول آن روزهای سفارت اسرائیل در ایران به صراحت در خاطرات خود بیان کرده است که ما در تمام شئون اداره کشور ایران نقش اول را داشتیم و ۱۳ سال پست نخست وزیری کشور ایران مربوط به یک یهودی بوده است که اشاره به هویدا دارد.

وی ادامه داد: تمام ثروت‌های  این کشور در اختیار آمریکایی‌ها و خاندان پهلوی بود و اگر مشت‌ها چیزی می‌چکید سهم مردم ایران می‌شد و ملت ایران باید بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و تمام دشمنی‌های آمریکا با ما بخاطر این است که آن‌ها می‌ترسند که این انقلاب الگو بشود برای بقیه کشور ها همانطور که تاکنون هم شده است.

شریف افزود: امام با اتکاء بر بنیان‌های دینی و اسلام ناب و وحی الهی و با پشیتبانی مردم بدون توجه به اینکه چه کسی چه چیزی می‌گوید انقلاب را شکل داد و دشمن را از کشور بیرون کرد و بر همین مبنا انقلاب اسلامی توانسته در این ۴۰ سال به اینجا برسد و دشمنان ما در این مدت کاری نبوده است که انجام ندهند و تقریبا و تحقیقا باید گفت که صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و دنباله‌های داخلی آن‌ها هیچ کاری نبوده است که در ۴۰ سال گذشته بر علیه انقلاب انجام ندهند.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: رجزخوانی‌های آمریکا مبنی بر اعزام ناو و افزایش نیرو در منطقه هیچ چیزی جز خالی‌بندی نیست و ما  در همین منطقه خلیج فارس زمانی که آمریکا شوکت و عظمت داشت با شهید داراها و رئیسی‌ها شکستشان داده‌ایم.

سردار شریف ابراز داشت: نظامی‌های آمریکایی خوب می‌دانند و یادشان هست که قبلا چگونه با آن‌ها در خلیج فارس مقابله کردیم در روزهایی که آمریکا بسیار قوی‌تر از امروز بود و ما هیچ چیزی نداشتیم.

وی بیان کرد: امروز با تدبیر امام و رهبری ارتش و سپاه به عنوان دو کفه و دو بازوی توانمند از منافع کشور  و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند که در هیچ مقطعی ما به قوت و اقتدار امروز نبوده‌ایم و در هیچ برهه‌ای آمریکا به این صورت ضعیف نبوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: برای امت اسلامی بسیار تحقیرانگیز است که کسانی که خود را پرده‌داران کعبه می‌دانند توسط آمریکایی‌ها، گاو شیرده خطاب شوند و آن‌ها برای حفظ امنیت‌شان تمام این تحقیرها را بپذیرند اما امام برای امت اسلامی افتخار آفرید چنانچه اگر به سابقه جنگ‌های فلسطین و صهیونیست‌ها نگاه کنید خواهید دید که در تمام جنگ‌های آن ها قبل از انقلاب اعراب و فلسطینی‌ها مغلوب بوده‌اند اما بعد از انقلاب پیروز درگیری‌ها فلسطینی‌ها بوده اند.

 وی بیان کرد: خانم رایس وزیر خارجه سابق آمریکا می‌گوید که ما ماه‌ها بر علیه ایران، نقشه‌ها و برنامه‌هایی را طراحی می‌کنیم اما با  تاسف، رهبری جمهوری اسلامی در یک سخنرانی یک ساعته، تمام نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن بخواهد یا نخواهد باید قدرت جمهوری اسلامی را  در بحث گفتمانی، اداره کشور و حضور در منطقه بپذیرد و به فضل الهی ملت ما استاد تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت است.فارس